Dupa o colaborare de peste 2 ani, care a contribuit la consolidarea unuia dintre cele mai puternice branduri locale, Tempo Advertising si Flanco anunta incheierea parteneriatului.
"Parteneriatul cu Tempo a avut o contributie foarte importanta in inregistrarea unor succese vizibile si recunoscute pe piata. Am lucrat cu o echipa valoroasa atat din punct de vedere profesional, cat si personal, de la care am primit de-a lungul timpului nu numai solutii de comunicare, ci si sugestii obiective si pertinente. Le multumim pentru acesti doi ani in care Flanco a atins una dintre cele mai spectaculoase cresteri de pe piata romaneasca," a declarat Marius Ghenea, CEO la Flanco.
La sfarsitul anului trecut, Flanco inregistra o cifra de afaceri de aproape 120 de milioane eur, fata de 52 mil euro in 2002 si 20 mil eur in 2001.
"Am avut ocazia de a defini un brand, dezvoltandu-i in acesti doi ani o notorietate ridicata si o personalitate foarte puternica. Rolul nostru in constructia acestui brand s-a incheiat. Este un brand de care ne leaga mai mult decat niste campanii memorabile si de aceea ii dorim mult succes in continuare," a declarat Vlad Grigoriu, Vice Presedinte Tempo Advertising.
Campaniile dezvoltate de-a lungul timpului de Tempo au pus accentul in egala masura pe comunicarea ofertelor si pe constructia marcii Flanco. In anul 2003, agentia a implementat campania de re-branding care a marcat trecerea Flanco la o noua etapa in evolutia sa.