Pentru cea mai non-conformista revista de femei din Romania, o campanie pe masura - Marti, 7 septembrie a fost prima zi a campaniei pentru revista Tabu.
“Din punct de vedere strategic lucrurile nu au fost prea complicate. Nu puteam sa renuntam la ceea ce Tabu construise deja, sa dezamagim actualele cititoare, dar pentru a creste, ar fi fost nevoie de niste corecturi in termeni de imagine. Un prim pas in acest sens este renuntarea la “agresivitate” si demonstrarea tolerantei, empatiei, a faptului ca Tabu intelege problemele cititoarelor si este acolo pentru a le da o solutie. Ne-am propus prin noua comunicare, sa cream acel aer de complicitate, de prietenie, pe care revista trebuie sa-l impartaseasca cititoarelor ei.” (Laurentiu Semeniuc- Strategic Planner- Leo Burnett)
Ca pozitionare, Tabu ramane cea mai “originala, nonconformista, indrazneata, curajoasa” revista pentru femei, dar ca personalitate, vrem sa fie mai feminina, mai putin agresiva, sa militeze pentru femei, dar nu impotriva barbatilor, ci impreuna cu ei.
"Cu fiecare numar, revista Tabu pune la incercare flexibilitatea si deschiderea cititoarelor sale, femei destepte inainte de toate. Asa ca, vrand-nevrand, cu Tabu orizontul ti se largeste: iti pui noi intrebari, afli raspunsuri revelatoare, pe scurt, evoluezi. Devii mai exigenta. Ce se intampla cu cei de langa tine in acest timp, mai precis cu partenerul de viata? Nu are decat o sansa: sa tina pasul cu tine. Asa am ajuns la "Barbatii se straduiesc mai mult de cand noi citim Tabu", gand care sta in spatele noii campaniei de imagine.
Pentru a ilustra aceasta idee in comunicarea TV, am inventat "Scoala de barbati" - lacas care are menirea de a-i ajuta pe partenerii cititoarelor Tabu sa inteleaga si sa asimileze notiuni de baza ale universului feminin. Evident, totul se petrece intr-un teritoriu delimitat de umor, apreciat, credem, si de cititoarele Tabu si de partenerii lor la fel de destepti ca ele." (Ema Prisca- Copywriter-Leo Burnett).