Elevii invata sa fie prevazatori cu Adentity

Agentia Adentity a realizat campania educativa "Invatam de mici sa fim prevazatori" destinata scolarilor din clasele I-VIII din cele 300 de scoli de pe raza Municipiului Bucuresti.

Campania a constat in executia a 2000 de postere, 100000 de orare si 100000 de caiete de educatie rutiera si civica care sunt in curs de distribuire in scolile amintite. Programul se deruleaza din initiativa Politiei Capitalei si Ministerului Educatiei Nationale prin ANSIT si Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti cu finantarea provenita de la SC Policolor SA, partenerul care a suportat financiar intreaga productie a materialelor.

 

Agentia Adentity a contribuit gratuit la acest program cu creatia si organizarea conferintei de presa din data de 15.09 a.c.,de la sediul Politiei Capitalei.

Prin acest program se doreste ca numarul accidentelor rutiere precum si  a actelor antisociale carora le cad victime copiii scolari sa fie redus considerabil.

 

Peste 120 de politisti de proximitate au fost desemnati sa raspunda de cele 300 de scoli in care vor distribui afise, orare si caiete si-i vor ajuta pe copii sa inteleaga mai usor regulile de circulatie si conduita civica.

 

Caietele de educatie rutiera si civica contin doua povestioare compuse "pe limba copiilor" cu pilde despre ce se poate intampla daca nu sunt respectate regulile minime de circulatie sau de conduita civica si au, de asemenea, spatii destinate unor scurte compuneri pe aceste teme.

Unitatile scolare vor selecta cea mai buna compunere din scoala si o vor trimite catre Inspectoratul Scolar iar la sfarsitul programului, la data de 1 iunie 2005, va fi desemnata compunerea castigatoare.

 

Premiul consta in renovarea scolii castigatoare de catre Policolor SA precum si in premii individuale oferite copiilor care au trimis cele mai bune compuneri.

De mentionat ca numai in aceasta vara, in Bucuresti, s-au inregistrat 70 de accidete rutiere cu victime din randul copiilor de varsta scolara.

 

Echipa care s-a ocupat de realizarea programului a fost : Politia Capitalei- comisar sef Tudorel Niculae, sub comisar Constantin Stroiescu, MEC- Director General ANSIT Cristian Rizea, Policolor- Director Marketing Cezar Grigore, Adentity- Director general Laurentiu Daniel Ionescu, Art Director Mugur Popescu, Copywriter George Stoian, illustator Alex "Ciubi"Ciubotariu.