Victor Dobre raspunde:
"As fi, curios in ce fel lipsa mea de comunicare v-a dat de gindit dumneavoastra - redactiei Imagoo - sau cititorilor ?
Cit despre motivele "lipsei de comunicare" - lucrurile sint simple:
Noi nu comunicam de dragul comunicarii ci mai degraba am preferat sa asteptam pina s-au concretizat mai multe proiecte demne de a fi comunicate.
Ceea ce s-a si intimplat intre timp pentru proiectele Joe Crunch si Joe Milky - Nestle.
Urmeaza in scurt timp alte vesti despre:
- noua echipa cu care Scala Thompson intra in campania de toamna
- noii clienti cistigati
- noile succese internationale (campanii si recunoasteri obtinute)
Va voi tine la curent cu detalii in momentul in care ele vor fi gata pentru a fi facute public, iar pe viitor as aprecia daca as fi contactat inainte de a se ajunge la concluzii."
Nota redactiei:
Draga cititorule, dupa cum ai vazut, raspunsul domnului Victor Dobre nu a binevoit sa vina. Saptamana trecuta am sunat la Scala si ni s-a spus ca vine abia astazi dintr-o calatoria in SUA. Astazi am sunat si ni s-a spus ca vine peste o saptamana. Credem ca, daca vom pastra intrebarea pe prima pagina s-ar putea ca domnia sa sa-si mai prelungeasca concediul, lucru poate nu tocmai bun pentru agentia pe care o conduce. Oricum, lipsa de comunicare ne da de gandit. Poate asta este politica agentiei?
Victor Dobre este Managing Director la Scala Thompson.
Intrebarea nostra a fost:
Stimate Domnule Victor Dobre,
Foarte multa vreme a trecut de cand nu am mai vazut un comunicat emis de agentia de publicitate Scala Thomson referitor la activitatea acesteia. Care sunt motivele acestei taceri, care, trebuie sa fiti de acord cu noi, lasa loc la multe interpretari?