"Stimate Domnule Vali Suciu,
In spotul „Pate Ardealul" doua personaje sunt gaina si porcul, care dupa parerea redactiei, in afara de prestatia actoriceasca buna, sunt foarte simpatice. S-a luat in considerare in cadrul strategiei de pozitionare a brandului atasamentul afectiv al consumatorului, simpatia lui, fata de aceste doua personaje care, intr-un final deloc fericit pentru ele, ar urma sa ajunga intr-o cutie de conserve?"
"Salut! Uite raspunsul meu:
Unu:
Este adevarat ca cele doua alergatoare de cursa lunga, porcul si puiul, creaza atasament emotional. De aceea nici nu sunt prinse vreodata de cei doi tarani si zburda libere si fericite pe campii. Pate Ardealul este alternativa simpla si rapida de a manca, atunci cand nu reusesti sa ai "the real thing", carne proaspata (cum e cazul celor doi din spot). Categoria in sine - carne conservata - este definita ca o solutie rapida de a-ti lua masa atunci cand nu ai timp sau bani pentru a-ti permite altceva. Deci, de ce sa te obosesti sa alergi cand e mai simplu sa alegi un produs natural, pateul Ardealul cu un continut ridicat de ficat adevarat.
Nici un animal nu a fost ranit in timpul filmarii :-), si nici o sugestie la violenta impotriva animalelor nu a fost facuta.
Doi:
Suntem in Romania. De Craciun se taie porcul. De Pasti se taie mielul. Un roman emigrat in Germania a vrut sa traiasca sarbatorile ca-n in satul lui. A iesit pe peluza casei sale dintr-un linistit orasel bavarez, a taiat porcul, au venit vecinii, au venit pompierii, intr-un final a venit politia, a fost bagat in inchisoare si eliberat de-abia atunci cand politia germana a primit o caseta trimisa din Romania in care erau exemplificate obiceiurile culinare ale romanilor de sarbatori. Poate ca alte natii sunt pudibonde la capitolul asta, dar noi nu suntem. Sa amintesti ca ficatul dintr-un pateu vine de la un porc sau de la un pui nu este gresit. Din contra, este o garantie a faptului ca ceea ce mananci este un produs natural.
Valentin Suciu
CD, Odyssey"