Britanicii de la Peperami, care au o istorie cunoscuta in producerea de spoturi publicitare traznite, lovesc din nou. Noul spot Peperami va fi difuzat si la posturile de televiziune si reprezinta o revinire pe micile ecrane dupa cinci ani a companiei britanice.

Spotul TV va fi dublat de o alta reclama care va circula numai pe internet (h t t p : / / w w w . t o o h o t f o r t v . c o . u k /) , fiind considerata prea "dura" pentru posturile TV.

 

Campania, creata de LOWE si AKQA, ilustreaza revenirea faimosului "animal" Peperami care, intr-o campanie anterioara, si-a mancat propriile brate. Spotul promoveaza noul Peperami Firestick si urmareste personajul principal in inchisoare. Peperami se enerveaza in asa hal, tipa la lucrurile inconjuratoare si devine atat de agitat incat ia foc.

 

Reclamele indruma privitorii catre web site-ul Hell's Cinema unde acestia pot participa la diferite concursuri si jocuri ciudate. Campania web a fost creata de agentia AKQA.

 

Iain Brooksbank, brand manager la Peperami, a declarat: "Ne bucuram sa vedem animalul revenind in forta, insa aveti grija - noul Firestick este un produs cu adevarat picant, asa ca ne-am decis ca in reclama sa aratam cate putin din nebunia animalului si ceva furie rosie."

Campania este difuzata incepand de astazi. Scenariul este semnat de Liam Butler si regizat de Matt Allen.