Publicitate anti-glont

Politia din Londra a lansat o noua campanie pentru reducerea crimelor cu mana armata care au loc in cadrul comunitatilor negre din capitala britanica.

Materialele campaniei in favoarea participarii publice Operatiunea Trident vor incuraja publicul sa sune pentru a furniza, sub anonimat, informatii despre crimele cu mana armata. In afara de postere si machete de presa, campania include si flyere distribuite in cluburi de noapte; totodata va fi lansat un nou site al Operatiunii Trident.

 

Alaturi de celebritatile care sprijina campania, intr-unul dintre spoturile radio va aparea familia unui bancher impuscat in anul 2003 - si ai carui asasini au fost condamnati anul acesta.

 

Politia londoneza spera ca aceasta campania sa mentina tendinta de descrestere a impuscaturilor si asasinatelor investigate in cadrul Operatiunii Trident. Prezenta la inaugurarea de marti a campaniei, la sediul Scotland Yard, Comandanta Cressida Dick a precizat ca in ultimi doi ani Operatiunea Trident a reusit reducerea cu 23% a crimelor cu mana armata din interiorul comunitatii negre din Londra. Mai precis, anul acesta au fost impuscate mortal doar 10 persoane, fata de 16 in 2002 si 13 in 2003. Cressida Dick a recunoscut ca o mare parte a succesului operatiunii se datoreaza investigatiilor - dar a apreciat la fel de importanta si cooperarea publica.

 

Presedintele Grupului independent pentru Operatiunea Trident a declarat ca aceasta campanie doreste sa sporeasca disponibilitatea publicului de a vorbi. "Ad-urile sugereaza comunitatii ca un simplu telefon poate conta cu adevarat si ca poate salva viata cuiva. Fratii, surorile, mamele si prietenele barbatilor violenti formeaza targetul principal al campaniei", a spus acesta.