Profitul companiei Yahoo, operatorul celui mai vizitat portal Internet din lume, s-a triplat in trimestrul al treilea al anului fata de aceeasi perioada a lui 2003, datorita cresterii veniturilor dn publicitate si a achizitiei firmei Ouverture Services.
In perioada mentionata, Yahoo a inregistrat un profit net de 253,3 milioane dolari, sau 17 centi pe actiune, avans care reflecta contributia companiei Overture Services, preluata de Yahoo in octombrie 2003, pentru 1,63 miliarde dolari.
Fara contributia Ouverture, profitul Yahoo ar fi fost de 124 milioane dolari. Anterior achizitiei, Overture, o companie specializata in serviciile de marketing online, era unul dintre cei mai importanti parteneri ai Yahoo.
In trimestrul trei al anului 2003, cand cistigurile Yahoo erau, inca, impartite cu Ouverture, profitul firmei a fost de 65,3 milioane dolari.
Veniturile companiei, excluzand taxele de publicitate pe care Yahoo le plateste altor firme media, au fost de 655,4 milioane dolari, fata de 356,8 milioane dolari in 2003.
Analistii considera rezultatele financiare ale Yahoo ca un punct de referinta pentru piata publicitatii online.