Achizitionarea grupului Bcom3 din Statele Unite si a filialei acesteia - Leo Burnett - inseamna pentru grupul publicitar francez Publicis o reala consolidare a prezentei trans-atlantice, ceea ce presupune si o reorganizare a structurii grupului, asezonata cu numirea de persoane noi in posturi-cheie.
Grupul a numit-o pe Karen C. Francis in fruntea agentiei Publicis Hal Riney - a informat, marti, Wall Street Journal. Madame Karen C. Francis, in varsta de 42 de ani, a facut o importanta cariera la Ford, unde a exercitat si functia de vice-presedinte. Pentru Ford, ea a supervizat activitatile de vanzari online de automobile, inclusiv a modelului Saturn, al carui buget de promovare a fost pierdut anul trecut de agentia Hal Riney.
Numind-o pe Karen C. Francis chiar in fruntea agentiei Hal Riney, Publicis da astfel un semn de stabilitate pietei. Pentru ca, dupa cumpararea acestei agentii de catre Publicis, conducerea agentiei a facut obiectul multor schimbari. Ultimul director a fost Scott Marshall, plecat in urma cu un an si neinlocuit pana acum.
Potrivit WSJ, Maurice Levy, PDG al Publicis, ar avea in vedere si inlocuirea Lindei Wolf, PDG a Leo Burnett Worldwide, cu Tom Bernardin, care s-a alaturat recent agentiei. Analistii apreciaza aceste schimbari drept strategice, avandu-se in vedere ca in publicitate resursele umane pot decide adesea viitorul unui portofoliu de clienti.