Toyota Yaris a fost medaliata cu argint in cadrul ceremoniei de decernare a premiilor Euro Effie 2004.
Toyota Yaris 2003 “Intelligent Life” reprezinta campania castigatoare din cadul acestei editii a Euro Efie. Aceasta a fost realizata impreuna cu agentia Saatchi & Saatchi Paris si s-a derulat in perioada martie – decembrie 2003. Conceptul campaniei se bazeaza pe un spot de 45 de secunde, promovare pe Internet printr-o mini pagina si bannere afisate, materiale la punctul de vanzare precum si o campanie de direct-mail.
Strategia creativa si-a propus sa promoveze ideea ca masinile mici sunt vazute mai bine, sunt mai rapide si mai sofisticate intr-o lume condusa de tehnologie. Trucul a fost acela de a gasi o solutie care sa convinga publicul tinta - tineri moderni si vizionari - sa considere Toyota Yaris ca fiind superioara din punct de vedere al tehnologiei. Strategia a oferit marcii Toyota un nou instrument de comunicare: extraterestrii. Utilizarea acestora a condus la o asociere intre masina si tehnologia superioara. Mesajul Yaris a fost comunicat pe baza tehnologiei folosite, dar in acelasi timp, a reusit sa ramana “cu picioarele pe pamant” pe piata europeana.
Toyota Yaris nu numai ca si-a mentinut pozitia, dar vanzarile sale au crescut de la 208,786 unitati in 2002 la 216,453 in 2003. Cresterea de 3.7% este impresionanta in momentul in care o comparam cu situatia competitorilor din aceeasi perioada, acestia din urma experimentand un declin in domeniul vanzarilor. De asemenea notorietatea modelului Yaris a crescut simtitor de la 74% in 2002 la 80% in 2003 in timp ce notorietatea marcii Toyota a crescut de la 35% la 37% in aceeasi perioada.