Proiectul anual al Asociatiei de Comunicare Ethos - Olimpiadele Comunicarii, a primit premiul pentru cea mai buna initiativa de tineret din programul Youth al Comisiei Europene, pentru anul 2004.
Premiul a fost acordat in cadrul evenimentului “Superlativele Tineretii”, organizat de Ministerul Educatiei si Cercetarii, impreuna cu ANSIT si Fundatia Amfiteatru, care a avut loc la Opera Romana, in prezenta a numeroase personalitati marcante ale vietii culturale, sociale si politice din tara noastra.
Aceasta este cea de-a treia distinctie obtinuta de proiectul Olimpiadele Comunicarii, dupa premiul similar obtinut in anul 2003 si premiul Golden Awards for Excellence la editia 2003 a Romanian Public Relations Awards.
“In cei patru ani in care a avut loc, Olimpiadele Comunicarii au devenit cel mai iubit brand pentru toti tinerii profesionisti in marketing, relatii publice sau advertising “, a declarat Dragos Dehelean, presedintele Asociatie de Comunicare Ethos. “Pentru acestia ne dorim ca participarea la Olimpiadele Comunicarii sa fie o garantie a unei cariere, intr-o industrie in care prospetimea ideilor, inteligenta si excelenta sunt atributele esentiale ale succesului”.
Asociatia de Comunicare Ethos este o organizatie neguvernamentala a carei misiune este sa promoveze comunicarea profesionista ca mijloc de eficientizare a activitatii organizatiilor si institutiilor romanesti. Impreuna cu agentia de relatii publice Millenium Communications desfasoara, pe langa Olimpiadele Comunicarii, o serie de alte trei proiecte anuale de succes: Gala Societatii Civile, Festivalul de Comunicare Digitala Internetics si AdPrint European Festival.