nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Inca 5 branduri in portofoliul MEDIC ONE

Continuandu-si expansiunea din acest an, Medic One a castigat pitch-ul organizat de reprezentanta Egis Pharmaceuticals Ltd, companie ungara de top in domeniul famaceutic, cu subsidiare in 18 tari si o retea de 20 de reprezentante in intreaga lume.

Licitatia, la care au mai participat 5 agentii, a fost castigata de Medic One cu conceptul "Semnele". “Batranii au obiceiul de a folosi diferite trucuri pentru a-si ajuta memoria. Acestea variaza de la legatul unei atisoare pe deget pana la nodurile de batista sau in extrema prin marcarea drumului, ca in povestea .  Lucetam, datorita dozelor adecvate, cu efecte secundare mici, te scapa de corvoada acestor metode ”, spune Andreea Chirica, Copywriter. “Ideea castigatoare ne-a venit dupa ce am rontait aproape tot flaconul de Lucetam, pentru a intelege cat mai bine esenta brandului.”

 

Alaturi de Lucetam, inca 4 branduri Egis au intrat in portofoliul Medic One: Frontin, Egilok, Stimuloton si Auronal, pentru care agentia va realiza o campanie de comunicare integrata.

 

“Echipa Medic One ne-a propus o strategie de comunicare care a raspuns foarte bine asteptarilor noastre, care ne reprezinta si asigura individualitate produselor noastre.", dr. Arina Gholmieh, Marketing Manager Egis Pharmaceuticals Romania.

 

“Am lucrat foarte mult pe generice in ultimii ani, dar am gestionat si o multime de proiecte de specialitate pentru targetul medical. Acestea au conferit echipei Medic One un avantaj net fata de toate celelalte agentii care au participat la acest pitch. Varietatea de brand-uri din portofoliul Egis, patologiile diverse, faptul ca am conceput materiale de promovare pentru specialitati diferite pentru fiecare brand in parte, au fost tot atatea provocari pentru echipa noastra. Iar satisfactia si bucuria dupa castigarea licitatiei au fost pe masura”, dr. Oana Cociasu, Managing Director Medic One.

 

Demarata in octombrie, campania creata de Medic One urmareste construirea unei imagini solide pentru fiecare din aceste 5 branduri Egis, toate produse etice, al caror target sunt medicii de familie si specialistii (neurologi, psihiatri, cardiologi, internisti).

 

Echipa Medic One care gestioneaza contul Egis este formata din Cristina Purcarea - Client Service Director, Andreea Dirzeanu - Account Executive, Andreea Chirica - Copywriter, Otilia Mihalcea si Catalin Baciu -  Art Directori.

Data publicării: 07 Octombrie 2004 | 11:35
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server