Increzator in sine, modern, inteligent – asa trebuie sa fie barbatul pe care Coca-Cola light il cauta in aceasta toamna.
Urmand sa se desfasoare in perioada 27 septembrie – 27 noiembrie 2004, campania "Coca-Cola light te vrea celebru!" are ca scop alegerea barbatului Coca-Cola light si va include patru etape: preselectia, votarea (online), training camp si show-ul final. Cel care va fi desemnat Coca-Cola light Man va primi un premiu de 10.000 USD si va reprezenta imaginea Coca-Cola light in tara noastra in 2005.
In Romania, campania "Coca-Cola light te vrea celebru!" este realizata de Lowe si are atat o componenta TV, cat si una radio, pentru fiecare din aceste medii fiind create cate 3 spoturi - de tema, de recrutare si de votare. Campania beneficiaza si de sustinere la punctele de vanzare, iar site-ul (h t t p : / / w w w . C o c a - C o l a l i g h t M a n . r o) , creat special pentru aceasta campanie, este mediul ideal pentru a gazdui atat prezentarea candidatilor selectati in cele 11 orase participante, cat si voturile publicului.
“! e o combinatie reusita, zicem noi, intre un program complex de PR, cu un mare-premiu inedit si o promotie clasica… Un proiect foarte mare, un bine-venit pentru mintile departamentului…Un spot TV in 5 variante de montaj, zeci de materiale promotionale, o multime de spoturi radio… Bineinteles, nu putem fi intrutotul multumiti, au fost si mici probleme… Doua la numar: mai intai, n-au incaput, in cele 30 de secunde ale spotului, toate dublele trase cu Mihaela - fata care lesina, preferata noastra si doi – !” Mihai Coliban, Creative Director Lowe.
Filmate in 24 de ore in zona Bucharest Financial Plaza, spoturile TV au fost regizate de Jeremy Lynch (Germania), casa de productie Tandem, post-productie audio - video FX Production, coloana sonora compusa de formatia Blazzaj. Ionut Staicu semneaza fotografiile pentru componenta print.
Echipa care ofera "Coca-Cola light te vrea celebru!" este formata din Miruna Raclaru, Natalia Predut, Valentina Baicuianu, Constantin Ferseta (Coca-Cola Romania), iar din partea Lowe - Mihai Coliban (Creative Director), Octavian Giosanu si Bogdan Danailescu (Art), Diana Angelescu si Petru Teodorescu (Copy), Ioana Gligor si Claudia Porojan (Client Service), Razvan Angelescu (Audio-Video Production).
In paralel, in perioada 27 septembrie – 14 noiembrie se va desfasura si o campanie promotionala dotata cu peste 100.000 de premii care asteapta sa fie castigate de consumatorii de Coca-Cola light: laptop-uri Apple Power Book G4, telefoane mobile Motorola V220, camere foto digitale Olympus C310 si, bineinteles, multa Coca-Cola light. Mecanismul acestei campanii promotionale este cat se poate de simplu: sub capacele de Coca-Cola light (0,250 L RGB si PET 0,5 L, 1 L si 2 L) sunt ascunse premiile in valoare totala de 257.000 Euro.