Cele mai frumoase picioare din publicitate

"In timp ce mainile sunt serioase si responsabile, picioarele sunt vesele si jucause, mereu puse pe distractie. In timp ce mainile sunt vazute ca , picioarele sunt un fel de . E timpul sa facem lumina: picioarele sunt la moda, sunt destepte si foarte amuzante. Cu alte cuvinte: picioarele sunt cu un pas inainte!”, Andreea Chirica, Copy. 

Lowe semneaza campania print Diamond Trendy, realizata pentru noua colectie Diamond, ce cuprinde modele foarte trendy, in pas cu cele mai recente tendinte ale modei, pentru un target tanar, vioi, nonconformist: ciorapi cu talie joasa, ciorapi colorati, de plasa, trei sferturi, cu modele, grosi, subtiri, pentru toate gusturile.

 

“Din punct de vedere executional, conceptul este exprimat printr-o antiteza clara intre atitudinea serioasa din partea de sus a layout-ului si cea sexy, distractiva, efervescenta din partea de jos.", mai explica Andreea.

 

"Campania este conceputa si realizata de o echipa exclusiv feminina. Cu ilustratia Cristinei Virschi, copy-ul Andreei Chirica si picioarele fetelor de la contabilitate, am creat o campanie pentru fete si neinteleasa pe alocuri de baieti", Otilia Mihalcea, Art.

 

“Din cele cateva propuneri am ales aceasta ruta creativa pentru ca am fost siguri ca isi va face treaba si ca va fi pe gustul si intelesul fetelor si femeilor care mananca moda pe paine si care …nu sunt tocmai putine! Asadar, am incercat sa punem in valoare diversele modele de ciorapi din noua gama printr-o serie de trei print-uri in care picioarele care poarta Diamond Trendy sunt mai sexy, mai vesele, mai cool, deci cu un pas inaintea tuturor”, Raluca Cohn, Client Service.

 

Echipa Lowe, care ne ofera cele mai cool picioare, este alcatuita din Mihai Coliban (Creative Director), Andreea Chirica (Copy), Otilia Mihalcea (Art), Cristina Virschi (Illustrator), Cristina Petrea si Raluca Cohn (Client Service).