Campania promotionala “Castigi doua premii dintr-un Skol!” are deja trei castigatori. Vasilica Radasanu din Falticeni, Loredana Borta din Suceava si Turcu Georgeta din Brezoi au descoperit sub capacele sticlelor de bere Skol mesajul “Ai castigat 5 000 de dolari + premii supriza!”.
Aflata în plina desfasurare, campania promotionala „Castigi doua premii dintr-un Skol!” se încheie pe data de 22 octombrie, pana atunci consumatorii avand sansa sa castige înca cinci mari premii aflate în joc.
Valoarea premiilor în bani oferite pana acum prin campania “Castigi doua premii dintr-un Skol!” este de peste 1 miliard de lei, incluzand si premiile în obiecte electronice, electrocasnice si autoturismul castigat de Loredana Borta, din Suceava. De altfel, Loredana Borta a totalizat cele mai multe premii, prin participarea la „Careul surprizelor”, ea adjudecandu-si un Daewoo Matiz, bere Skol pentru o luna si 10 000 USD. „Sunt foarte fericita de premiile obtinute, cu atat mai mult cu cat Skol este berea mea preferata” a declarat Loredana Borta, castigatoarea de 31 de ani din Suceava. Radasanu Vasilica, de 47 de ani, din Falticeni, a castigat prin aceasta campanie 5 000 USD, bere Skol pentru un an, înca un premiu în bere - bere Skol pentru o luna si un DVD player marca Philips. Campania Skol i-a adus Georgetei Turcu, de 33 de ani, din Brezoi, judetul Valcea, 5 000 USD, bere Skol pentru o luna, un frigider Zanussi si alti 2 500 USD.
Elementul inedit al promotiei “Castigi doua premii dintr-un Skol!” îl reprezinta „Careul surprizelor”, unde castigatorul are sansa de a descoperi pe langa cei 5 000 de dolari înca trei premii, în cadrul emisiunii „Surprize, Surprize!”. Odata ajuns în fata „Careului surprizelor” fiecare consumator are sansa de a pleca acasa cu suma de 25 000 USD.
Catalin Ignat, Director de Marketing, a declarat: „Promotia “Castigi doua premii dintr-un Skol!” se bucura de interes larg din partea consumatorilor care au sansa, prin mecanismul inedit al campaniei, de a-si stabili singuri valoarea castigurilor. Speram ca pana la sfarsitul lunii octombrie sa avem ocazia sa facem fericiti înca multi consumatori de bere Skol pentru ca sunt în joc premii substantiale si multe baxuri de bere.”
La campania promotionala participa toate sticlele returnabile de bere Skol de 0,5 litri care au etichetele inscriptionate cu mesajele campaniei si care contin informatii legate de promotia “Castigi doua premii dintr-un Skol!”. Astfel, capacele sticlelor de bere Skol au inscriptionate în interior mesaje precum “Ai castigat 5 000 de dolari + premii supriza!”, “Ai castigat 3 doze de 0,5 litri!”, „E limpede ca-i buna!”. În joc sunt 200 000 de premii a cate 3 doze de bere Skol de 0,5 l, care pot fi castigate cu capacele Skol care contin mesajul “Ai castigat 3 doze de 0,5 litri!”. Mesajul “Ai castigat 5.000 de dolari + premii supriza!” aduce consumatorilor de bere unul din cele opt mari premii care constau fiecare în cate 5.000 de dolari bani cash si, în plus, accesul la “Careul surprizelor”. Premiile surpriza constau în 5 000$, 2 500$, dublarea întregii sume acumulate, un automobil marca Matiz, un frigider, un televizor, un DVD player, bere pentru un an sau pentru o luna.
Berea Skol este marca internationala, prezenta în 31 de tari, în Romania fiind un produs de calitate superioara al companiei United Romanian Breweries. Obtinuta prin sistemul special de filtrare “Clear Plus”, Skol se remarca prin gustul unic si prin limpezimea deosebita. Începand cu anul 2003, United Romanian Breweries a exportat pentru prima data marca de bere Skol în Hong Kong, produsul bucurandu-se de succes pe o piata cu un urias potential.