Adrian Botan:
"Spuneam acum catva timp ca AdPrint trebuie sa faca doua lucruri ca sa devina relevant pentru agentiile din Romania. Sa-si diferentieze oferta si sa se targeteze diferit de Ad’Or.
Vad ca au ales sa se adreseze direct echipelor de creatie, dupa modelul «Young Guns». Este o miscare inteligenta, dar in contextul asta ma simt si mai putin vizat de AdPrint si atunci si de intrebarea voastra.
Totusi, de ce nu am participat la AdPrint? Dati-mi voie sa folosesc o comparatie din fotbal : daca Ad’Or e Campionatul iar Golden Drum e Cupa UEFA, atunci AdPrint ar fi ori Cupa Romaniei, ori Intertoto. Noi tragem la campionat si la Cupa UEFA si ne intereseaza mai putin celelalte doua doua competitii."
Intrebarea noastra a fost:
"Stimate domnule Adrian Botan,
Avand in vedere ca McCann Erickson Romania este o agentie care se inscrie de obicei la festivalurile de creatie publicitara si ca, printre agentiile inscrise la AdPrint 2004 se numara si McCann Erickson Italia, ne puteti spune care au fost motivele pentru care agentia Dvs. a decis neparticiparea la aceasta prima editie europeana a AdPrint?"