nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Tu te joci, cineva castiga

Nu se joaca doar clientii (cu banii, rezultati de cresterile de vanzari aduse de o noua campanie publicitara) sau publicitarii (cu nervii publicului sau intre ei, creativii). Se joaca si consumatorii. Pentru cei  din utma, clientii comanda, iar publicitarii realizeaza, asa-zisele advergames - jocuri, de obicei online, cu produse, marci sau mesaje sociale.

Iata cateva dintre ultimele advergames lansate in reteaua mondiala.  

 

Pizza, gatita pe monitor

adgame-wonderland, un dezvoltator german de advergames,  a creat jocul online Salto Pizza Spiel. Traditionalele ingrediente din pizza topaie, daca sunt atinse cu paleta de pizzer - in italiana de bastina a preparatului, "salto" inseamna "a sari". Jocul a fost creat pentru promovarea noii Salto Pizza care se gaseste in supermagazinele Rewe.

Jocul are asociata si o competitie, utilizatorii putand castiga o vacanta in Italia, o duzina de filtre Espresso si cateva sute de carti de bucate.

 

Unora le place golful online!

Agentia de marketing integrat Alexabder+Tom a lansat recent o campanie de marketing online pentru Pinnacle Golf, cu scopul introducerii noilor mingi de golf Pinnacle si a competitiei The Pinnacle Distance Challenge.

Campania include si o promotie unica sub forma de advergame, o versiune sub forma de joc online a competitiei sportive reale.

 

Billy Twigg, presedinte al agentiei Alexander + Tom, declara: "Misiunea noastra a fost sa construim companiei Pinnacle o imagine incitanta si un mediu care sa-i incurajeze pe amatorii de golf sa invete despre, iar apoi sa incerce, produsul Exception. Jocul este un foarte bun instrument pentru atentionarea online asupra evenimentului real. Pe de alta parte, publicitatea din gura in gura genereaza o mare crestere de trafic pe site. Iar pe o piata a golfului foarte competitiva, acest  lucru este incredibil de valoros".

 

Audi A3 Sportback, si viral si online

Desi noul Audi A3 Sportback urma sa iasa abia in septembrie, Audi a inceput promovarea masinii cu ceva timp inainte, printr-o campanie de marketing viral. Pe dedicat acestei lansari in Germania intre informatiile despre masina se afla si "Audi A3 Sportback Dream-Island Trophy", un advergame pentru subiectii cu o "personalitate sportiva". Initiativa a fost promovata printr-o campanie de mailing, care promitea si posibilitatea de a lua parte la un test drive exclusiv.

 

Joaca si vezi pe dracu'!

Templar Studios a lansat jocul online interactiv (in flash) Mutator, parte a unei multi-platforme impotriva fumatului solicitata de American Legacy Foundation. Creatia campaniei este semnata de Arnold Worldwide din Boston si de Porter + Bogusky din Miami, companii care au lucrat impreuna pentru furnizarea continutului distractiv al campaniei de brand-extending "truth®". Mutator foloseste umorul si ironia pentru a-i angaja pe utilizatori intr-un mediu interactiv. Jucatorii tebuie sa evite norii de fum verde si radioactiv suflat in timp ce ei se deplaseaza pe ecran. Dupa cantitatea de fum cu care intra in contact, personajul se transforma intr-un mutant cu aspect de "allien".

 

Mesteci online si castigi ceva de la Wrigley's

Skive Creative, celebru dezvoltator de advergames, a creat o noua promotie online pentru Wrigley's: - in prezent incheiata. Platforma jocului permitea jucatorilor sa-si creeze propriul nivel si oferea sansa castigarii unor premii.

Data publicării: 02 Noiembrie 2004 | 15:43
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Ce mai lung clip animat electoral

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

IMAGOO NR. 7 a iesit de la tipar

IMAGOO numarul 7

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server