nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Tony Soprano si Kobold iti arata “degetul” in The Economist

Actorul principal din serialul “Clanul Soprano” a fost de acord sa-si asocieze imaginea cu marca Kobold. Mai precis, James Gandolphini promoveaza noua gama de ceasuri Soarway Diver SEAL, concepute special pentru aventurierii care fac scufundari la mare adancime.

 

Vizitaorii site-ului au posibilitatea de a achizitiona in baza unei comenzi noile produse Kobold pana la 14 Decembrie la pret redus.

 

Zilele trecute compania a anuntat extinderea campaniei si pe print si outdoor. Ad-ul care va aparea in marile publicatii din vest il ilustreaza pe Gandolfini intr-o folosindu-si indexul intr-un gest cunoscut foarte bine soferilor din Bucuresti la orele de varf. Insa, dupa cum declara oficialii Kobold, gestul are o cu totul alta semnificatie decat cea care iti vine in minte la o prima vedere. “Kobold is number ONE”, aceasta ar fi semnificatia gestului mai marelui mafiot din Clanul Soprano. Din ce punct de vedere este Kobold numarul unu, nu este clar. Reclama va aparea intr-o prima faza in cotidianul britanic “The Economist”.

Data publicării: 24 Noiembrie 2004 | 12:22
tipăreşterecomandă

Citeşte:

IMAGOO numarul 7

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

Surprize de Iarna de la Minimax!

Epopeea controversatului calendar la final

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server