Aquafresh si agentia Michaelides & Bednash vor sa transforme statiile de autobuz din Manchester in adevarate puncte vizuale de reper odata cu lansarea a trei noi game de pasta de dinti.
Fiecare gama de pasta de dinti va benefincia de o culoare specifica - Wankey Wankey in galben, Refresh in verde iar Revive va fi reprezentata de culoarea roz.
Campania va rula in 20 de statii de autobuz in centrul Manchesterului, aici numarandu-se cele mai intens circulate zone – Victoria Station, Deansgate si St Peter’s Square. Deasemenea campania este sustinuta de sase billboard-uri plasate in puncte cheie din oras, relateaza site-ul Brand Republic.
Campania a demarat ieri si va dura doua saptamani si beneficiaza de fonduri din bugetul de 4.3 milioane de lire sterline alocate pentru promovarea brandului Aqaufresh pe anul in curs.
Agentia Michaelides & Bednash a mai lucrat la promovarea unor branduri precum Channel 4 si pentru revista Time Out. Cea mai recenta actiune de promovare a celor de la Michaelides & Bednash a avut pe “banca clientilor” episodul final al serialului Friends si lansarea campaniei “Evil” pentru Big Brother 5 in Marea Britanie.