Ioana Manea, Strategic Planning Director, si Mihai Cojocaru, Director de Creatie, ambii la agentia Scala Thompson, discuta relaxat despre legaturile dintre Departamentul de Strategie si Creatie, ajungand pana la implicatiile Strategiei in multe alte domenii ale comunicarii si marketingului.
Duminca, 28 nov. de la ora 11:15 si, in reluare, joi, 2 dec., de la ora 23:00, la “Bulevardul Publicitatii”, la City FM – 106, 2 MHz.
Subiecte:
OAMENII DE CREATIE - RADAR IN PRIVINTA PERCEPERII REALITATII; Ganditorii ordonati de la P&G; Transformarea de la Copywriter la Director de Creatie; Fluxul Client – Client Service – Strategie – Creatie – Client Service – Client; JARGONUL PUBLICITAR UNESTE SAU DEZBINA?; Cat e de uman sa iti doresti succesul; Succesul creativilor vs. succesul agentiei; Ce inseamna ‘urgent’ fata de ‘important’; INSIGHTUL CA VRAJEALA si INSIGHTUL CA ADEVAR; legatura dintre viziunea de brand si ULISE LEGAT DE CATARG; Argumentele creatiei vs. cele ale accountului, in fata Clientului; C.S = SOTIE; Creatia este ‘AMANTA’ in relatia sa fata de Client?; DE CE NU VORBESC OAMENII DE CREATIE IN MEETINGURI; Clientii care cumpara strategie; ucide sistemul si rigoarea creativitatea?; Cu ce mega advertiser s-a intalnit P&G dupa decizia de a cauta flexibilitatea spre creativitate; Flexibilitatea Unilever a dus la creativitate?; Briefing-debriefing-strategie-creatie; CERCETAREA, CA SCOTOCEALA ZILNICA; brieful – un pom de craciun?; promisiune acceptabila; mixul de comunicare; CERCETAREA- MOARTEA CREATIVITATII, A PASIUNII?; etc…
Dupa cum stiati deja (dar nu strica amintit!), acest unic talk-show de cultura si atmosfera publicitara de la noi este rezultatul co-productiei dintre revista IMAGOO si postul CITY F, unde Liviu Druga indeplineste dubla calitate de realizator si moderator al programului (bashca, Editor Sef IMAGOO).