Producatorul de incaltaminte si imbracaminte sport Reebok a trecut o parte din responsabilitatile pentru publicitatea si imaginea companiei catre agentia independenta McGarry Bowen, in deficitul agentiei Arnell, parte a grupului Omnicom, declara surse executive din interiorul Reebok.
Purtatorul de cuvant al companiei a refuzat sa fac orice fel de comentarii pe marginea unei eventuale modificari a strategiei de marketing a Reebok.
In Satele Unite media buyingul, care a fost responsabilitatea agentiei PHD inca din Iunie 2002, ramane in curtea Omnicom. Arnell Group va pastra in continuare parte din contul Reebok, insa nu este clar cum vor fi impartite responsabilitatile intre cele doua agentii de acum inainte. Agentia subcontractata de Arnell Group la inceputul anului 2002 sa se ocupe de brandul Reebok s-a concentrat in special pe promovarea brandului in randul barbatilor tineri. Arnell a fost deasemenea responsabila de promovarea liniilor Performance si Classic de la Reebok.
Reebok International a cheltuit peste 48 de milioane de dolari numai pentru promovarea pe media in SUA pe anul 2003, relateaza un raport TNS Media Intelligence/CMR. Din ianuarie pana in iulie 2004 au fost cheltuite sume ce se ridica la 20,7 milioane de dolari numai pentru activitati de promovare.
Reebok a facut schimbari semnificative si la nivel de top-management in ultimile luni. Presedintele si directorul executiv Jay Margolis a parasit compania la sfarsitul lui octombrie, iar presedintele executiv Paul Fireman a preluat toate responsabilitatile ramase neacoperite.
Conform raportului anual al companiei, vanzarile Reebok in 2003 au insumat un miliard de dolari numai in Statele Unite , ceea ce reprezinta o crestere de 11 procente fata de 2002.