Comisia Federala pentru Comert din Statele Unite (FTC) a avertizat noua publicatii in care au aparut printuri continand reclama pentru un nou produs de slabit.
Desi FTC considera ca reclama respectiva constituie o inselaciune, avand in vedere ca nu exista nici o dovada care sa ateste ca aceste produse ar avea efecte asupra supraponderalilor, ei nu au de cand sa ia masuri drastice, ci sa colaboreze cu publicatiile pentru a imbunatati solutiile de screening pentru printuri. Pe langa acest lucru, FTC a lansat in zilele trecute un site neoficial care copiaza idea, si publica o multime de produse care nu exista. Cand vizitatorul da click pe un produs apare un avertisment care ii explica ca aceste produse nu functioneaza.
Printre publicatiile bland avertizate se numara si nume sonore precum Cosmopolitan, Woman's Own, Complete Woman, USA Weekend, Dallas Morning News si San Francisco Chronicle. Surse de la mai multe reviste au comentat decizia FTP si desi apreciaza ca au scapat doar cu un avertisment ei declara ca vina reala este a publicitarilor lipsiti de scrupule, si nu a lor care “doar” publica munca lor.