Departamentul de Vanzari al revistei IMAGOO se va ocupa incepand de azi de administrarea spatiului de publicitate in revista si pe site-ul (algoritma.ro/dilema (h t t p : / / w w w . a l g o r i t m a . r o / d i l e m a) ) DILEMA VECHE.
Initiativa a venit din partea echipei Imagoo si a fost acceptata cu placere, incredere si interes de catre redactia DILEMEI VECHI.
IMAGOO se numara printre cei multi care apreciaza stilul, continutul si rolul de formator de opinie al revistei DILEMA VECHE. Suntem convinsi ca cititorii acestui saptamanal cu un tiraj mediu de 16.000 de exemplare pe editie reprezinta un target dificil de atins de alte publicatii. Suntem la fel de convinsi ca multi advertiseri - in marea lor prejudecata! - considera ca publicul DILEMEI VECHI, este impotriva publicitatii. De fapt, cititorii dilematici, care au preocupari intelectuale, sunt curiosi din fire si deschisi catre nou, sunt dinamici si adepti ai indoielii, nu resping decat mesajele publicitare care agreseaza inteligenta.
Paginile acestei reviste pot deveni locul in care comunicarea publicitara construita de advertiseri are toate sansele sa capete noi aspecte, mai sofisticate si mai inteligente, neexploatate poate niciodata la maxima capacitate. Spatiul de publicitate din DILEMA VECHE, prea putin folosit pana acum, devine o provocare nu doar pentru Departamentul de Vanzari al revistei IMAGOO, ci si pentru industria de publicitate din Romania. Lectura placuta! Si nu uitati: comunicarea publicitara nu exclude dilemele...