Aproximativ $400 milioane vor fi investiti in plus fata de bugetul actual, care se ridica la aproximativ 1 miliard de dolari. Firma Coca-Cola a promis clientilor si colaboratorilor ca va creste semnificativ investiile in domeniul incepand din 2005.
Reprezentanti ai companiei au declarat ca o mare parte din cei 400 de milioane suplimentari vor merge catre media, pentru o puternica campanie de branding la nivel global. O alta parte din aceasta suma va fi directionata catre imbunatatirea Coca-Cola ca si organizatie, inclusiv pentru programe de training a angajatilor. In aceasi declaratie, a fost comentat faptul ca banii vor fi folositi in afara Statelor Unite, relateaza Brand Republic.
Coca-Cola nu a fost pe deplin multumita de cantitatea si calitatea publicitatii sale in ultimii ani a declarat Chuck Fruit, Chief Marketing Officer la Coca-Cola, care a mai declarat ca “publicitatea noastra nu a fost la fel de consistenta si eficienta in ultima vreme”.
Concurentul principal, Pepsi a abordat o alta tactica recurgand la recrutarea unor celebritati pentru promovarea produsului, in vreme ce Coca-Cola inca nu a luat o decizie in ceea ce priveste viitorul publicitar.
Zilele trecute, McCann Erickson SUA a prezentat doua noi spoturi TV cu tema de Craciun, iar agentia germana Cameron/Red Cell lucreaza pentru spoturi care vor fi difuzate la inceputul noului an.