nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Coca-Cola investeste in marketing global

Aproximativ $400 milioane vor fi investiti in plus fata de bugetul actual, care se ridica la aproximativ 1 miliard de dolari. Firma Coca-Cola a promis clientilor si colaboratorilor ca va creste semnificativ investiile in domeniul incepand din 2005.

Reprezentanti ai companiei au declarat ca o mare parte din cei 400 de milioane suplimentari vor merge catre media, pentru o puternica campanie de branding la nivel global. O alta parte din aceasta suma va fi directionata catre imbunatatirea Coca-Cola ca si organizatie, inclusiv pentru programe de training a angajatilor. In aceasi declaratie, a fost comentat faptul ca banii vor fi folositi in afara Statelor Unite, relateaza Brand Republic.

 

Coca-Cola nu a fost pe deplin multumita de cantitatea si calitatea publicitatii sale in ultimii ani a declarat Chuck Fruit, Chief Marketing Officer la Coca-Cola, care a mai declarat ca “publicitatea noastra nu a fost la fel de consistenta si eficienta in ultima vreme”.

 

Concurentul principal, Pepsi a abordat o alta tactica recurgand la recrutarea unor celebritati pentru promovarea produsului, in vreme ce Coca-Cola inca nu a luat o decizie in ceea ce priveste viitorul publicitar.

 

Zilele trecute, McCann Erickson SUA a prezentat doua noi spoturi TV cu tema de Craciun, iar agentia germana Cameron/Red Cell lucreaza pentru spoturi care vor fi difuzate la inceputul noului an. 

Data publicării: 16 Noiembrie 2004 | 12:53
tipăreşterecomandă

Citeşte:

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA

Epopeea controversatului calendar la final

Fotbal si Adidas la MTV

European Drinks lanseaza „FRUTTIA”

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server