Campari lanseaza calendarul 2005

Luna trecuta, la Milano, Campari a lansat Calendarul pe anul 2005, realizat de catre Giovanni Gastel, unul dintre cei mai renumiti fotografi italieni pe plan international.

Personajul principal este Elena Rosenkova, top modelul siberian de 22 de ani.

 

 

Pentru al saselea an consecutiv Campari ii incredinteaza lui Gastel urmatoarele doisprezece luni dedicate pasiunii, transgresiunii si seductiei caracteristice lumii Campari, acel fil rouge - elementul distinctiv al cunoscutei bauturi italiene, disponibil  in peste 190 de tari.

 

Imbinand arta si creativitatea sa inconfundabila si sofisticata, Giovanni Gastel comunica, din nou,  o senzualitate aproape palpabila. Toate imaginile au la baza o paralela intre frumoasa Elena Rosenkova si sticla de Campari, care, in mod ironic, prinde viata urmarind miscarile fotomodelului. Actiunile si atitudinile Elenei sunt reluate, concluzionate de catre sticla de Campari. Prin intermediul imaginii, aceasta este personificata si devine mult mai mult decat o sticla, este un adevarat actor, un personaj care participa intens si plin de pasiune la fiecare scena in care este prezent.

 

Cele doua personaje principale au in comun un element esential al lumii pe care o reprezinta si o comunica: rosul distinctiv al bauturii Campari care este pus in evidenta prin intermediul limbajului, stilului, modernitatii si modei care invaluiesc fiecare imagine si o transmit privitorului. Este rosul focului, seductiei, provocarii! Este rosul pasiunii! Este rosul Campari!

 

Timp de 20 de ani Giovanni Gastel a colaborat cu reviste importante de moda si este unul dintre cei mai importanti fotografi din  lumea publicitatii. Isi imparte timpul intre Milano si Paris iar pana acum au fost publicate trei volume ale sale: „Gastel per donna” (Gastel pentru femeie), „I gioielli della fantasia” (Bijuteriile fanteziei) si Catalogul Gastel.

 

Elena Rosenkova (1.79cm, dimensiuni: 83 – 61 – 90) s-a nascut la Murmansk, in nordul Rusiei, si acum prezinta pe podiumuri din intreaga lume. Locuieste de cinci ani la Paris si a fost deja unul dintre subiectele campaniei internationale de print-uri Campari 2003.

 

Grupul Campari International   ocupa locul al saselea pe plan mondial,  in sectorul bauturilor spirtoase, comercializandu-si produsele in peste 190 de piete din toata lumea, cu o pozitie de lider pe pietele din Italia si Brazilia si prezenta puternica in SUA, Germania si Elvetia.  Grupul reuneste sub umbrela sa marci de prestigiu international, precum Campari, SKKY Vodka, Cinzano, Campari Mixx, Ouzo  12.    Grupul are 1 500 de angajati si actiuni ale companiei mama Davide Campari-Milano S.p.A sunt listate la bursa din Milano.