nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Nuntile toamnei, in ritmul “Caroli, Caroli, Caroli”

Nunti, cupluri fericite, nasi…Caroli reprezinta ecuatia perfecta care sta la baza celui mai recent program implementat de Saatchi & Saatchi pentru clientul sau Caroli.

“Sunca, pastrama, carnaciori …”, sunt ingredientele din care se vor infrupta cateva perechi de tineri casatoriti, la primul lor mic-dejun in dimineata de dupa nunta. Pentru ca, in perioada 23 octombrie – 7 noiembrie, in fiecare sambata si duminica, spotul Caroli “Rasplata” a capatat diverse “adaptari live”, protagonisti fiind perechi de tineri casatoriti, nasi, socrii si nuntasi din Bucurestiul cu arome de toamna, vin si…pastrama! Locatiile au fost cat mai diverse, ca si rochiile si frumusetea mireselor.

Scenariul spotului a fost schimbat de data aceasta, tinand  cont ca nu a fost nevoie de nici un rapitor de mirese ca sa apara “rasplata”. Cosul cu bunatati a fost oferit de bucatarul Caroli , in timp ce doua tinere fete au daruit baloane albe si rosii mirilor. Dansul a fost asigurat de formatia “Los Platanos”, ai carei instrumentisti dotati cu palarii cu boruri largi au incins ringul de dans in ritmuri mexicane, de succes. Refrenul “Tequila” a fost schimbat, pe rand, in numele mireselor si ale mirilor, strigate cu foc si in cor de tot alaiul de nuntasi.

 

“Noi nu am venit sa rapim frumoasa mireasa asa cum probabil va asteptati, ci sa oferim tinerilor casatoriti un cadou proaspat de la producatorul Caroli”, cam asa suna negocierea cu nasii tinerilor casatoriti, povesteste Cristian Ramboiu, Account Executive in cadrul echipei BTL Saatchi & Saatchi. Sunca, pastrama, carnaciori, Caroli” au fost cuvintele care s-au auzit de fiecare data  in salile de nunti in momentul in care echipa de promoteri a inmanat tinerilor casatoriti cosul plin cu produse Caroli.

 

“Am apreciat  ideea spotului “Rasplata” propusa de Saatchi & Saatchi si prin prisma faptului ca permite o exploatare generoasa a ideii creative.  Am dorit sa –i “cucerim” pe miri si nuntasi fiind alaturi de ei in cel mai frumos moment al vietii lor. Noi credem ca am reusit acest lucru, luand in considerare caldura cu care a fost primit Caroli de catre nuntasii din Bucuresti. Succesul acestui program ne bucura si ne face sa credem ca apetisantele produse Caroli sunt foarte apreciate. ” a declarat Mugur Nicolae, Marketing Manager.

 

Celor care au planuri de nunta dupa Postul Craciunului, Caroli le pregateste noi surprize si le ureaza de pe acum “Casa de piatra!”

Data publicării: 05 Noiembrie 2004 | 12:44
tipăreşterecomandă

Citeşte:

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

Comunicare online si nu numai

Fotbal si Adidas la MTV

ABSOLUT a prezentat in cadrul AdPrint European Festival, doua expozitii: ABSOLUT LEGENDS respectiv ABSOLUT VANILIA

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server