Macromedia anunta castigatorii MAX Award
Macromedia a anuntat recent castigatorii premiilor 2004 MAX, ce recunosc experientele cele mai eficiente create folosind tehnologia Macromedia. Cei care au particpat la MAX a selectat Aventurile lui Seinfeld si Superman ca si castigator al premiului People's Choice din cei aproximativ 16 finalisti din 8 categorii.

Digitas New York, WDDG, @radical.media si Ogilvy & Mather au dezvoltat site-ul care a fost finalist la categoria advertising. Echipa a folosit Macromedia Flash MX Professional 2004 pentru a promova beneficiile card-ului American Express într-un mod creativ. Pentru informatii detaliate despre castigatorii categoriilor si finalisti, vizitati http://www.macromedia.com/go/maxawards (h t t p : / / w w w . m a c r o m e d i a . c o m / g o / m a x a w a r d s) .

 

"Imi place munca pe care o fac consumatorii nostri," a declarat Rob Burgess, chairman si CEO, Macromedia. "Este placerea mea sa recunosc marile lor realizari. Munca lor este o inspiratie pentru noi toti cei de la Macromedia."

 

Castigatorii si finalistii au fost selectati de echipe jurizate de Macromedia alegerea bazandu-se pe design si dezvoltare si pe întoarcerea la investitie pe care organizatiile participante le-au obtinut ca rezultat.

 

Si castigatorii, pe categorii, sunt:

 

Advertising: Yahoo! Messenger IMVironments utilizeaza Macromedia Flash MX Professional 2004 si Flash Communication Server MX pentru a le oferi utilizatorilor sai de instant messaging o experienta mai bogata prin intermediul muzicii, mediilor cu teme din filme si folosirea in comun a pozelor.

 

Branding: Nikespeed.com, dezvoltat de catre AKQA, reprezinta o celebrare a vitezei creata cu Flash MX 2004 pentru a furniza un site bogat implementat în 27 de tari si 10 limbi.

 

Business: Ofoto NexPress Platform foloseste Macromedia Flex pentru a le oferi posibilitatea consumatorilor Ofoto pentru a crea usor si publica produse personale incluzand carti si calendare cu o interfata grafica grozava care incorporeaza drag-and-drop si feedback imediat.

 

Customer-facing: News Express, dezvoltat de catre T-Mobile International UK Ltd., este un serviciu offline de stiri si infotainment care foloseste Flash MX Professional 2004 si Flash Lite pentru a oferi o experienta mobila unica utilizatorilor de telefon din Europa.

 

E-Learning: TeachIVUS, dezvoltat de catre MultiWeb Communications, Inc., este un simulator de masurare a imaginii medicale pentru profesionistii cardiovasculari, care utilizeaza Flash MX 2004 si Macromedia Captivate (ex RoboDemo) pentru a masura imaginile în ultrasunete fata de masuratorile expert online.

 

Education: SPIKE X, dezvoltat de catre The Wharton School - University of Pennsylvania, este un intranet studentesc ce foloseste Macromedia ColdFusion MX Enterprise Edition, Flash MX Professional 2004, Macromedia Dreamweaver MX 2004, Macromedia Fireworks MX 2004 si Macromedia Contribute pentru a integra resurse academice si sociale în beneficiul studentilor de la Wharton.

 

Government: Website-ul NAVAIR Career Development Office foloseste Macromedia Breeze, Flash MX 2004 si ColdFusion MX pentru a oferi un loc central pentru toate training-urile bazate pe computer pentru comunitatea Naval Air Systems Command (NAVAIR).

 

Media, Entertainment, and Gaming: Website-ul lui J.K. Rowling, dezvoltat de catre Lightmaker Group, Ltd., utilizeaza Flash MX 2004, Dreamweaver MX 2004 si ColdFusion MX pentru a furniza o reflectie distractiva si interactiva a vietii de scriitor a autorului povestilor cu Harry Potter.

Pentru informatii despre castigatorii si finalistii fiecarei categorii, ca si pentru detalii despre ce produse ale Macromedia au fost folosite pentru fiecare proiect în parte, vizitati http://www.macromedia.com/go/maxawards (h t t p : / / w w w . m a c r o m e d i a . c o m / g o / m a x a w a r d s) .