Leo Burnett a realizat campania de imagine pentru lansarea revistei Bolero, publicatie apartinand trustului de presa Ringier Romania.
Conceputa sub sloganul “Sa inceapa distractia!” campania de promovare a revistei Bolero se deruleaza de la inceputul lunii noiembrie pe TV, print, outdoor, tranzit si internet, declinand acelasi vizual pe mai multe canale de comunicare.
Pentru dezvoltarea campaniei “am pornit de la niste obiective de comunicare foarte clare. Ne-am dorit notorietate si o pozitionare care sa o diferentieze de concurentii care stiam ca urmeaza sa intre pe piata in aceeasi perioada.
Ne-am dorit o pozitionare bazata pe un insight puternic, o comunicare relevanta in care grupul nostru tinta sa se regaseasca. Am pornit de la o segmentare a targetului vizat, tinere intre 18 si 25 de ani cu educatie cel putin medie si ne-am propus sa vorbim cu acele fete pe care noi le-am denumit sugestiv . Aceste tinere traiesc in prezent, sunt aventuriere, independente ca stil de viata, desi multe din ele mai locuiesc impreuna cu familia. Sunt preocupate in principal de “a-si trai viata” intr-un mod cat mai original si sa ia viata cat mai usor.
Am incercat sa vedem ce inseamna pentru ele a-si trai viata si a se distra si care sunt factorii motivanti si inhibatorii. Toate demersurile noastre ne-au condus la insightul ca daca urmezi toate regulile, risti sa pierzi toata distractia din viata “ afirma Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director.
Spotul TV “Halloween” dramatizeaza acest insigh creionand o personalitate neconformista, dinamica si sexy pentru marca Bolero, iar mesajul Bolero este “Distreaza-te cat mai mult!”
Echipa Ringier Romania care a participat la realizarea proiectului: Claudiu Serban -
Executive Director Magazine Division; Mihai Geanta – Business Development Magazine Division; Irina Iordache - Marketing Manager Magazine Division; Raluca Hagiu- Redactor-Sef
Din partea Leo Burnett au lucrat pentru realizarea campaniei Bogdan Naumovici – Creative Director; Bogdan Csapo – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter; Răzvan Mătăşel – Research&Strategic Planning Director; Laurenţiu Semeniuc-Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director; Mariana Cojocaru – A/V Production Manager; Elena Livinţi – Brand Communication Director; Anca Pintilie – Brand Communication Executive.
Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.