Unilever South Central Europe si Stella Artois vor prezenta Sambata, 20 Noiembrie 2004, la Marriott Grand Hotel, Conferinta anuala a International Advertising Association Romania cu tema “Positioning: Differentiate or Die”, avandu-l drept principal invitat pe Dl. Jack Trout, inovatorul marketingului modern.
Jack Trout este una dintre cele mai mari personalitati ale industriei de marketing din lume,el aflandu-se la originea conceptului de pozitionare, concept ce a revolutionat strategia de brand în lumea întreaga.
În cadrul acestui seminar unic, participantii vor avea ocazia sa dialogheze cu Trout asupra motivelor esentiale care fac ca programele de marketing sa aiba succes sau sa esueze în conditiile mediului concurential specific anilor 2000.
Jack Trout va dezvalui participantilor cateva dintre cele mai întalnite conceptii gresite referitoare la modalitatea de gasire a unei nise in mintea consumatorului. Spre exemplu vom afla de ce strategiile valabile pentru un lider nu functioneaza neaparat si in cazul unui “urmaritor”, despre puterea numelui unui brand, de ce explicatiile in plus nu fac decat sa complice mesajul si despre capcana extensiei liniei de produse.
Alaturi de Jack Trout, vor prezenta Alexandra Gatej - Business Unit Director HPC Unilever South Central Europe si Mihai Ghyka - Director Marketing Interbrew Romania.
Conferinta IAA va reuni de asemenea vorbitori ce au contribuit esential la crearea si evolutia unor marci de renume din Romania. Astfel vom avea sansa de a-i asculta pe Dl Jihad Jabra, creatorul marcilor Primola, Nova Brasilia, Nova Nuts, pe Dl. Florentin Banu, parintele brandului Joe si pe Contele Guy de Poix, producator al Vinului Cavalerului.
Jack Trout este pentru prima oara in Romania, prezenta sa aici confirmand evolutia pozitiva a pietei de publicitate din Romania.