nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Campania de imagine a noii publicatii Apropo TV poarta semnatura Leo Burnett

Leo Burnett semneaza campania de imagine pentru lansarea unei reviste media complexe, de tip ghid TV, intitulata Apropo TV.

Campania cuprinde spoturile TV: “Balet”, “Telenovele”, “Inmormantarea”, executiile print “Jandarmii” si “Inmormantarea” si un spot radio si se va derula  incepand cu  mijlocul lunii noiembrie   pe TV, radio, print si outdoor.

 

“Intregul demers strategic a inceput cu analiza si identificarea punctelor tari ale noii publicatii”, precizeaza Răvan Mătăşel, Research & Strategic Planning Director la Leo Burnett.

 

 „Prima decizie a fost ce anume sacrificam si care trebuie sa fie prioritatea in comunicare. Astfel, din numeroasele noutati pe care le aducea Apropo TV, care este o revista media complexa, nu doar un ghid tv, am ales sa ne concentram, totusi, pe comunicarea acelui avantaj pe care nu il detinea nimeni in mintea consumatorilor si care are si un grad ridicat de relevanta pentru acestia. Adevarul unic despre marca, pe care am construit intreaga campanie este: Apropo TV ofera recomandari (“tailor made”) in functie de preferintele si pasiunile fiecarui telespectator. Este unul dintre putinele cazuri in care am avut ocazia sa construim strategia de comunicare in jurul unui punct de diferenta real, ancorat in realitatea produsului si nu a trebuit “sa inventam” ceva.

 

Am comunicat acest element diferentiator utilizand un insight extrem de veridic si simplu, si de aceea extrem de puternic: “de multe ori, din diferite motive, ne uitam la lucruri care nu ne intereseaza si care nu ni se potrivesc”, adauga Mătăşel.

 

Despre modul in care au decurs filmarile ofera detalii Laura Georgescu Baron, A/V Production Director.”Fiecare din cele trei spoturi are particularitatile lui. Primele emotii au fost generate de un factor care nu putea fi controlat nici de agentie, nici de Media Pro Pictures, Casa de Productie cu care am colaborat la realizarea spoturilor.

 

Spotul “Inmormantarea” trebuia filmat chiar intr-un cimitir. Din punct de vedere dramaturgic, pentru a sublinia mai bine ideea, Bogdan isi dorea o zi innorata. Dar a fost o zi insorita cu o temperatura de 32 grade desi filmarea a avut loc la sfarsitul lunii septembrie. Cu exceptia celor doua personaje principale, preotul si purtatoarea facliei olimpice care sunt actori, restul personajelor, figuratia activa, sunt locuitori din Buftea si din alte localitati invecinate. Nu au fost intamplator alesi oameni din acea zona. Bogdan si-a dorit persoane care sa stie obiceiurile si sa poata reactiona la fel cum se intampla la o inmormantare autentica. S-a sapat o groapa, s-a confectionat un sicriu si o cruce, s-a facut coliva. Femeile au fost imbracate in straie de doliu si pentru ca toate erau randuite, ‘nea Dumitru, un batran in varsta de 75 de ani, s-a albit brusc la fata spunand ca are palpitatii si nu mai poate respira. Ne-am speriat ceva cu ‘nea Dumitru, caruia dupa ce i-am dat o lingurita cu zahar si un pahar cu apa rece si-a revenit.

 

Un singur lucru uitase omul sa ne spuna; ca bause in dimineata acelei zile o cinzeaca cu tuica si cum afara era foarte cald si eram la a cincea  dubla pe care o trageam, i s-au cam muiat picioarele.

Si ca tristetea sa fie maxima, aparatul de filmat a inceput sa dea rateuri. Pana in momentul in care am developat materialul nu am fost siguri daca pelicula a fost distrusa sau nu.          

 

In final totul a fost ok, ‘nea Dumitru a revenit la cadru, pelicula nu a sarit de pe grifa si filmarea s-a terminat cu bine.

 

Celelalte doua spoturi au fost filmate in platou iar vremea nu mai conta. Au aparut insa alte probleme, cum ar fi ca nici unul dintre cei doi culturisti pe care ii chemasem nu reusea sa danseze convingator, desi le adusesem in mod special un coregraf care sa ii invete. Pana la urma, a aparut in spot insusi coregraful, care putea trece drept un culturist mai incepator, dar chiar si el nu a scapat fara sacrificii: a trebuit sa se epileze pe tot corpul. Astfel am reusit sa terminam in doar doua zile filmarea celor trei spoturi.

 

Unii spun ca am avut noroc. Eu spun ca am gasit solutii fara a face insa compromisuri.”, adauga Laura Georgescu  Baron, referindu-se la productia spoturilor realizate pentru ghidul Apropo TV.

 

Revista va aparea pe piata la finalul lunii noiembrie, sub conducerea editoriala a cunoscutului jurnalist Costi Rogozanu.

Din partea Publimedia International au participat la realizarea proiectului: Dragos Stanca – General Manager si Carmen Mihalcea – Publisher.

 

Din partea Leo Burnett s-au implicat in realizarea campaniei: Bogdan Naumovici – Creative Director si regizor al spoturilor; Petru Cuciuc – Senior Art Director; Lucian Urdea – Senior Copywriter; Tudor Cuciuc –Senior Art Director; Răzvan Mătăşel -  Research & Strategic Planning Director; Laurenţiu Semeniuc – Strategic Planner; Laura Georgescu Baron – A/V Production Director; Alina Floroian –Brand Communication Supervisor.

Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.

Data publicării: 24 Noiembrie 2004 | 11:16
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Ikea asaltat de feministe

Printuri cu proletari pentru electricitatea americana

Johnn Hunt, creative director TBWA, va prezida juriul Cannes Lions 2005

Friends Advertising lucreaza cu Banca UniCredit Romania

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server