ARBOmedia - 150 de vehicule media reprezentate

In cadrul unui eveniment desfasurat joi la Teatrul Bulandra, ARBOmedia a prezentat profilul celor peste 150 de vehicule media pentru care compania administreaza in prezent spatiul publicitar.

Portofoliul de spatiu publicitar multimedia al ARBOmedia a fost evaluat de colaboratorii aflati de cealalta parte a baricadei: agentiile de publicitate.

 

Directori generali ai agentiilor Leo Burnett si Focus Publicis - Stefan Iordache si Teddy Dumitrescu, alaturi de Razvan Varabiescu, director de media la Media Direction, au reprezentat vocea agentiilor responsabile cu planificarea optima a aparitiilor in mass-media ale clientilor pentru care lucreaza.

 

Daca in relatia cu vehiculele media, principalele atu-uri ale ARBOmedia sunt cunoasterea  aprofundata a pietei de publicitate, experienta si mijloacele profesioniste de lucru, in relatia cu agentiile cumparatoare de media un avantaj esential oferit de ARBOmedia este acoperirea intregii palete a segmentelor de public prin vehicule media reprezentate de un singur vanzator.

   

“Am dorit ca, lasandu-i pe clientii nostri din agentii sa fie purtatorii de mesaj ai companiei noastre in aceasta seara, sa punem in scena un crampei din felul cum se desfasoara relatia regie – agentie. Am vrut ca astfel sa marcam, o data in plus, valoarea adaugata pe care o regie de media profesionista o aduce atat in relatia cu vehiculele media reprezentate, cat si cu agentiile aflate in pozitia de cumparatori ai spatiului publicitar.” a declarat Serban Ciusca, directorul general al ARBOmedia.

 

“Faptul ca peste 150 de vehicule media ne-au incredintat spatiul lor publicitar ilustreaza recunoasterea calitatii serviciilor ARBOmedia pe piata. Credem ca o contributie importanta in atingerea acestui statut l-a avut abordarea, prin initiative repetate, de promotor al dezvoltarii industriei de media si publicitate din Romania, rol pe care ni-l asumam in continuare.” a adaugat directorul companiei

In seria acestor initiative, ARBOmedia a publicat recent rezultatele celei de a doua editii a primului studiu demografic realizat pe internet in Romania, initiat de divizia online a companiei in martie 2003.

 

In acelasi timp, o data cu demararea serviciilor destinate presei locale, in octombrie 2003, ARBOmedia a devenit un factor cu influenta determinanta in decizia de aderare la BRAT a publicatiilor locale colaboratoare. Dintre acestea, 22 vor fi audiate BRAT in 2005, dupa ce in 2003 erau auditate doar 2.     

 

Conceptul evenimentului

Evenimentul s-a dorit a fi unul care sa sublinieze numarul si calitatile vehiculelor media pentru care ARBOmedia vinde spatiul publicitar si sa ofere un cadru de petrecere anuala dedicata tuturor partenerilor sai.

Locatia a fost inspirata de ideea de punere in scena a felului in care se desfasoara relatia regie – agentie, din care rezulta rolul si importanta interventiei ARBOmedia in relatia dintre media si clientii de publicitate.

 

Conceptul a fost ales pentru a veni in completarea evenimentelor din trecut, cand, la implinirea celor 7 ani de activitate in Romania, in noiembrie 2002, ARBOmedia si-a invitat oaspetii la scoala, iar “profesorii” – Giania Corondan si Ioan T Morar – le-au cerut sa scoata o foaie de hartie si le-au dat extemporal.

Acum invitatii au primit din nou extemporal, de data aceasta insa la oral.

 

Fiecare dintre cei alesi prin tragere la sorti din sala au fost supusi unui tir de intrebari ale caror raspunsuri puteau fi stiute numai cu conditia sa fi fost foarte atenti la “lectia” predata mai devreme de cei trei reprezentanti ai agentiilor de publicitate.

 

Examinatorii – aceiasi Gianina Corondan si Ioan T Morar – au avut grija ca elevii de acum doi ani sa primeasca rezultatele de la “examenul” trecut si i-au rasplatit generos pe cei trei “premianti” care au stiut raspunsurile la “examenul oral”: cate o vacanta de Revelion intr-o destinatie de sezon sau exotica pentru fiecare din cei trei invitati care au raspuns corect la intrebari.  

Inca din invitatia la eveniment, ARBOmedia anunta vacantele pe care intentiona sa le ofere celor prezenti. Criteriul nu a fost insa numai norocul, ci au contat in egala masura si cunostintele.