Programe similare au avut succes în alte oraşe americane. Proiectul Baltimore va înghiţi mai multe milioane de dolari în fiecare numai pentru producţia şi promovarea activităţilor festive; acest lucru presupune angajarea mai multor muzicieni, entertainer-i conscuţi pe plan naţional în SUA, organizarea unor petreceri tematice şi a unor „duminici în familie”. „Evenimentele vor fi extrem de variate”, a declarat purtătoarea de cuvânt a companiei Cordish, Kimber Goodwin.
Acest eveniment va deveni un punct de atracţie pentru toată lumea, un loc unde toţi cei care vin se vor putea simţi bine”. Manifestările care vor avea loc la Central Plaza vor putea fi urmărite de la al doilea nivel al clădirii companiei. Restaurante şi baruri – Hard Rock Cafe, Restaurantul şi barul McFadden, Red Star Tavern şi Lousiville Galeria vor acomoda cu uşurinţă cele peste 6000 de persoane care se estimează că vor participa la eveniment, a mai declarat Goodwin. Planurile lui Goodwin şi Cordish pentru cei din Baltimore ar fi următoarele: Miercuri: concerte live şi diverse alte spectacole; Joi noaptea – Petrecere la Plaza; Vineri – activităţi tematice care se doresc a aduna oamenii care tocmai ies de la serviciu; Duminica – O zi în familie.
Manifestările vor include spectacole de păpuşi, face painting, magie, spectacole cu animale de la Zoo, expoziţii cu animale de casă; deasemenea vor exista clinici menite să asigure siguranţa participanţilor, tărguri de artizanat şi multe altele. În acelaşi cadru Cordish speră să poată organiza petreceri şi recepţii la care să participe membrii marilor corporaţii, a mai spus Goodwin.