Ieri, 9 martie, OgilvyOne si Pageflex au lansat OgilvyOne Campaign Director, o solutie revolutionara de personalizare on-line a campaniilor de marketing, elaborata pe o platforma tehnologica Pageflex.
Noua solutie pune la dispozitia clientilor o interfata eficienta si rapida de accesare a retelei globale de comunicare in campaniile de marketing. Lansarea OgilvyOne Campaign Director este o confirmare a interesului companiei de a ramane in avangarada cuceririlor tehnologiei care permit clientilor sa puna la punct campanii secundare de sustinere a principaleleor demersuri de marketing si advertising prin intermediul canalelor de comunicatie globala.
OgilvyOne utilizeaza tehnologia Pageflex de mai multi ani, resusind sa sustina programe online de management pentru cinci clienti care lucreaza la nivel global. Succesul acestor eforturi care inceaca sa raspunda exact nevoilor clientului au condus la dezvoltarea prezentului proiect.
OgilvyOne Campaign Director reprezinta o platforma standardizata menita sa raspunda cererii globale si criteriilor de control cerute de clientii OgilvyOne. Programul a fost prezentat pe larg ieri, in cadrul Simpozionului de Marketing Digital, de catre Mark Schlief.
OgilvyOne worldwide pune la dispozitia clientului arta si stiinta marketingului de tip one-to-one. Reteaua a fost premiata in repetate randuri si are 115 birouri in 56 de tari. Lista de clienti OgilvyOne include clienti de renume cum ar fi American Express, Cisco, Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, IBM, Nestle, SAP sau Unilever. OgilvyOne Worldwide este parte a Ogilvy & Mather Worldwide, amandoua facand parte din Grupul WPP, unul dintre cele mei importante grupuri furnizoare de servicii de comunicatii la nivel mondial.