Apple se zbate sa ramana in fruntea pietei de produse media digitale iar campania de marketing aflata in desfasurare vine sa amplifice “febra” pe care a produs-o pe piata de profil noul iPod. In Marea Britanie Apple a cumparat spatiu publicitar in magazine precum Virgin Megastore, refugii de autobuz precum si in metroul londonez. In acelasi timp Japonia este asaltata de o mare de spoturi iPod pline de culoare, care succed campania pe radio. Conform siteului appleinsider.com (h t t p : / / a p p l e i n s i d e r . c o m) si Franta va fi invadata de reclamele iPod chiar inainte ca produsul sa ajunga pe piata Europeana.
Potrivit unor surse din interiourul companiei, Hewlett-Packard, care a semnat o intelegere cu Apple va comercializa o versiune proprie a popularului music-player si, mai tarziu, anul acesta, va demara o campanie proprie de promovare a iPod.
iPod mini, care a inregistrat chiar inainte de lansarea de luna trecuta peste 100 de mii de comenzi ameninta postura de lider a primei versiuni a produsului din care s-au vandut numai 125 de mii de exemplare pana la sfarsitul primului sfert al anului fiscal in care a fost lansat.