In urma mai multor căutări Holsten UK a decis ca agenţia Fallon London să se ocupe de promovarea Holsten în Marea Britanie. Conform site-ului just-drinks.com, Fallon London se va ocupa atât promovarea Holsten Pils cât şi a altor branduri Holsten, din protofoliul pe care compania îl deţine în Marea Britanie.
Prima însărcinare primită de Fallon este finalizarea muncii de creaţie pentru Holsten Pils, produs care urmează să fie lansat la începutul primăverii lui 2004. Holsten Pils este încă produsă în Germania, iar în Marea Britanie ajunge numai în urma importului, şi este de aşteptat ca şi această campanie să pună accent pe calităţile tradiţional - germane ale brandului. Ben Peters, director de marketing pentru Holsten Marea Britanie, a declarat: „O dată ce am făcut şi acest pas (n.t. desemnarea agenţiei Fallon London), ne putem concentra asupra începutului campaniei publicitare, care va începe în primăvară”.
„Sunt ferm convins că o campanie convingătoare va juca un rol-cheie în ceea ce priveşte brandurile. A fost esenţial pentru noi să găsim un partener căruia să-i incredinţăm dezvoltarea brandurilor noastre şi asta cu atât mai mult cu cât păşim într-o nouă etapă în dezvoltarea companiei.” În acelaşi timp Holsten UK şi-a revizuit şi strategia de PR şi a contractat o nouă agenţie de profil pentru relaţia firmă – consumator (Phipps PR) şi nouă agenţie care se va ocupa de PR pe partea comercială şi aici este vorba de Peplow PR. Ambele agenţii vor prelua întreg protofoliul de branduri al Holsten UK.