Flytxt a pus la dispozitie platforma tehnologica ce va sustine campania. Targetul principal al campaniei il reprezinta cei care s-au inscris deja in baza de date a topului Kiss Heysexy.
Gillian Kennedy, director de dezvoltare la Emap a declarat pentru site-ul www.revolutionmagazine.com: “Aceasta campanie deschide noi orizonturi creative pe un canal de comunicare ce nu prea a fost exploatat pana acum in advertising, si anume telefoanele mobile. Pararea mea este ca acest medium reprezinta un real avantaj pentru clientii nostri in conditiile desfasurarii unor campanii de marketing. Cand spun asta ma gandesc la posibilitatile de a transmite imagini din campanii direct pe telefoanele mobile ale publicului tinta”.
Emap a semnat un contract de distributie cu producatorul filmului, United International Pictures (UIP), care presupune promovarea filmului si prin intermediul firmelor si brandurilor din portofoliul Emap. Intelegerea a fost intermediata de ZenithOptimedia.
Rachel Frode, planning director al ZenithOptimedia a declarat: “Caracteristica principala a targetului nostru este simplul fapt ca tin foarte mult la telefoanele lor mobile iar posibilitatile pe care le ofera tehnologia MMS ii implica direct si interactiv in campanie. Transmiterea de de capturi de imagini din filmul Honey va accentua interactivitatea campaniei. Oamenii pot folosi instantaneele drept wallpaper sau le pot impartasi cu prietenii."