Prospero a realizat noul spot de imagine pentru Eurom Bank, spot intitulat “Business Lunch”. Conceptul propus de Prospero subliniaza atentia pe care Eurom Bank o arata clientilor sai. “Fiecare client este important pentru noi iar serviciile care ii sunt adresate sunt alese pe masura sa”, declara Alexander Regenbogen, Deputy General Manager Eurom Bank.
Spotul se integreaza in campania de imagine derulata in aceasta perioada de Eurom Bank, campanie axata pe mai multe directii: presa scrisa, televiziune, publicitate stradala (outdoor si tranzit). Spotul, avand durata de 30 de secunde, ruleaza incepand cu 16 februarie pe posturile Antena 1, Pro TV, Tele 7abc si Realitatea TV. Casa de productie care s-a ocupat de realizarea spotului este Carlo Production, filmarile realizandu-se in noul sediu Eurom Bank din Piata Victoriei.
Regia spotului este semnata de Laurentiu Rusescu, directorul de imagine fiind Radu Aldea. Echipa care a participat la realizarea acestuia a fost formata din: Eurom Bank: Alexander Regenbogen - Deputy General Manager, Camelia Raileanu - Director Adjunct Marketing; Prospero: Anca Pintilie - Account Executive, Alexandra Zabunov - Creative Director, Dan Postolachi - Account Manager.
Eurom Bank si-a inceput colaborarea cu agentia Prospero in luna octombrie 2003, in urma licitatiei contului de publicitate Eurom Bank desfasurate toama trecuta. Prospero este o agentie de publicitate dezvoltata la nivel regional. Dintre clientii reprezentativi ai Prospero pot fi mentionati Carlsberg, Tuborg, Dacia Groupe Renault, Master Foods, Guinness, Sofitel, Kober, Creamline, PepsiCo Beverages Int’l, Romtelecom, SCA, Wrigley, Romaqua, Medinvest, Macromex.