Dorind sa reflecte schimbarile care au redefinit compania si activitatea acesteia, Velfina beneficiaza de o identitate ce o pozitioneaza optim pe nisa profesionala vizata, atat in tara cat si in strainatate. Simbolul abstract si numele nou creat sunt strans asociate cu notiuni definitorii pentru domeniul managementului plagilor: mana care ingrijeste si, respectiv, materialul (valul) din care sunt confectionate pansamentele.
"Colaborarea cu Grapefruit Design a permis companiei noastre sa gaseasca raspunsuri la intrebarile despre sine, iar piata noastra traditionala (piata europeana) a reactionat pozitiv si rapid dupa lansarea noii identitati cu ocazia targului international MEDICA 2003 de la Dusseldorf-Germania. Speram ca si reactia pietei autohtone sa fie la fel de pozitiva si rapida, noi propunand produse la standarde identice cu cele de pe pietele europene intr-o gama larga de dispozitive medicale pentru tratamentul plagilor, gama pe care o lansam in Romania cu ocazia targului ROMMEDICA 2004 (31 martie-3 aprilie 2004). Colaborarea actuala cu Grapefruit Design si-a demonstrat eficacitatea si avem intentia de a o cultiva si dezvolta pe baza unui parteneriat autentic." a observat Dr. Costi Braga, director general Velfina SA.