Vulturul de la Goodyear isi intoarce privirea catre Arnold

Goodyear Tire & Rubber si-a strans bagajele si a decis sa-si mute partea de creatie si imagine la Agentia Arnold Worldwide, parte a grupului Havas.

 

Timp de trei ani imaginea Goodyear a fost realizata de agentia Goodby, parte a grupului Omnicron, si de Silvertein & Partners din San Francisco. Cele doua agentii sunt „responsabile” si de actualul slogan al gigantului mondial in materie de anvelope.

”Pe masura ce prezenta noastra pe piata a devenit tot mai pregnanta am ajuns la concluzia ca este esential sa avem o mai buna coordonare a eforturilor de marketing cu strategiile de investitii curente. Goodyear si Dunlop vor ramane in continuare doua branduri distincte, insa faptul ca o singura agentie se va ocupa de imaginea si promovarea lor va asigura o mai mare coerenta in comunicare si in coordonarea celor doua branduri”, a declarat Larry Manson, presedinte Goodyear Consumer Tires.

Jeff Goodby, co-presedinte si partener senior la agentia Goodby a calificat despartirea de Goodyear ca una amiabila.

 

Contul Goodyear era tras pe linie moarta la Goodby de mai mult de un an, timp in care agentia nu a mai facut nici o campanie pentru client. Agentia se ocupa atat de creatie cat si de partea de media buying.

Divergentele in materie de creatie aparute intre client si Goodby au determinat pana la urma mutarea contului de 65 de milioane de dolari la Arnold, au declarat surse din interiorul Goodyear. Producatorul de anvelope s-a confruntat cu dificultati financiare in ultima vreme inregistrand pierderi si datorii seminificative iar raportul de activitate stipuleaza pierderi inregistrate trei ani la rand.

 

In prezent, conform declratiilor directorului de marketing, Goodyear este in cautarea unei strategii publicitare mai agresive orientata preponderent catre desfacerea cu amanuntul, a mai spus Larry Manson.