Red Bull trece de la o extrema la alta si ajunge pe terenul de golf
Marca Red Bull, care si-a construit reputatia printr-o imagine de brand tanara si cu iz extrem, a decis ca a venit vremea pentru o schimbare.

Noua imagine are la baza conceptul de “Red Bull – o bautura energizanta esentiala”. Oamenii de la Red Bull s-au gandit ca este timpul si sunt in stare sa atace pozitia de lider de piata a marcii Lucozade.

 

Brandul, care pana acum era asociat cu sporturile extreme si cluburile de noapte, se va orienta si catre alti potentialii consumatori, de varste mai coapte, concentrandu-si eforturile catre joucatorii de golf. Red Bull a inceput deja distributia bauturii energizante in 1500 din cele 2600 de cluburi de golf existente in Marea Britanie. Bauturile vor fi disponibile in magazinele din incinta terenurilor de golf, in chioscuri instalate chiar pe traseul jucatorilor, in masinute speciale precum si in hotelurile din vecinatatea terenurilor de golf.

Directorul de marketing Guy Carling a subliniat ca aceasta este prima tentativa a companiei de a-si lansa produsul in lumea sportului de performanta. “Incercari de aceast fel au mai existat, insa nu in Marea Britanie si nu au avut mare succes, ba mai mult au creat un mare scandal in momentul in care un tanar a decedat pe terenul de baschet dupa ce a consumat trei cutii de Red Bull. Ulterior s-a dovedit ca decesul a survenit din alte cauze care nu tineau de consumarea bauturii energizante.