nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Quincy Jones sustinut de Lee Clow si TBWACHIATDAY L.A.

O campanie mondiala multilaterala va mobiliza  publicul pentru a-i ajuta  pe copiii din orasele afectate de razboi.

Lee Clow, Presedinte si Chief Creative Officer al TBWA\Worldwide si TBWA\CHIAT\DAY – agentia de publicitate printre ai carei clienti se numara Absolut, Adidas, Apple, Nissan si PlayStation - a dezvaluit astazi existenta unei noi si captivante campanii internationale de branding menita sa mobilizeze publicul pentru ajutorarea copiilor din orasele devastate de razboi. Agentia a realizat pro bono aceasta campanie complexa de comunicare; se sustine astfel concertul „We Are the Future”, o initiativa a lui Quincy Jones, o adevarata legenda a muzicii, si a negociatorului de pace Uri Savir, initiativa ce debuteaza pe 16 mai 2004 In Italia, la Roma, printr-un concert all-star transmis In toata lumea.

 

Concertul este gratuit, Insa fondurile obtinute din drepturile de televiziune si vanzarile de materiale legate de acest eveniment vor fi directionate spre programele „We Are the Future”, care includ centre pentru copii In sase orase din lume. Primul centru a fost deschis pe 8 aprilie 2004 In Kigali, Rwanda. Alte centre vor fi inaugurate In acest an In Etiopia, Eritrea, Sierra Leone, Afganistan si pe Malul de Vest al Iordanului.

 

Eforturile TBWA/Chiat/Day pentru comunicarea internationala a evenimentului “We Are the Future” includ campanii print ce se concentreaza pe chipuri detaliate de copii, de diverse varste si etnii. O campanie TV sociala – creata si regizata de TBWA\CHIAT\DAY si TRUE, agentia pentru comunicare multiculturala din cadrul TBWA\CHIAT\DAY, si produsa de Venice Beach Editorial – prezinta un montaj de trasaturi de copii – frunti, ochi, nasuri, vazute din perspectiva unui copil. Ambele versiuni se Incheie cu mesajele „Noi suntem viitorul” si „Voi sunteti raspunsul”.

 

Numai In ultimii zece ani, 2 milioane de copii au fost ucisi, 6 milioane raniti si 12 milioane au ramas fara casa ca urmare a conflictelor regionale. In tarile In curs de dezvoltare care sunt In razboi sau In perioada post-conflict, 30.000 de copii sub 5 ani mor In fiecare zi, multi dintre ei din cauze ce pot fi usor prevenite. „Aceasta campanie puternica si provocatoare este un strigat catre toata lumea, pentru a-i face constienti pe oameni de durerea copiilor de pretutindeni. Rata mortalitatii copiilor urca vertiginos si comunitatea internationala trebuie sa reactioneze”, a declarat Scott Painter, director executiv al initiativei „We Are the Future”. La randul sau, Quincy Jones, producatorul concertului, a declarat: „Credem ca imaginile si mesajul create cu atata generozitate de Lee Clow si echipa Chiat\Day pentru acest eveniment vor avea un impact considerabil asupra oamenilor, pentru a-i determina sa ajute copiii In suferinta din Intreaga lume.”

 

„E un privilegiu si o onoare sa lucrezi cu un om ca Quicy Jones, care si-a dedicat Intreaga viata si munca ajutorarii celor din jur”, a declarat Lee Clow. „Campania creativa pe care am realizat-o Incearca sa surprinda spiritul acestei misiuni prin ochii si chipurile copiilor”, a continuat Clow.

 

Christopher Davis, Creative Director al agentiei TRUE, a declarat: “Speram ca aceasta campanie va constientiza publicul de problema din ce In ce mai acuta a mortalitatii si distrugerii vietii copiilor din cauza conflictelor.” Davies mai spune ca spera ca aceasta campanie sa atraga publicul pentru concertul „We Are the Future” din 16 mai si sa mobilizeze populatia din Intreaga lume pentru ajutorarea copiilor.

 

De asemenea, echipa TBWA\CHIAT\DAY a realizat si panouri outdoor si alte materiale precum scrisori oficiale si carti de vizita pentru initiativa “We Are the Future”.  In plus, TEQUILA\, responsabila cu serviciile de marketing ale TBWA\CHIAT\DAY, a facut eforturi pentru realizarea unei campanii online, care include un Web site (www.wearethefuture.com) si bannere care vor aparea pe Yahoo!.

 

“We Are the Future” este visul comun al Fundatiei Listen Up a lui Quicy Jones, al Glocal Forum, o organizatie nonprofit care proiecteaza si implementeaza programele „We Are the Future”, fondata de Uri Savir, negociatorul sef pentru Acordurile de Pace de la Oslo, si al liderului vizionar pentru pace, Hani Masri. Intr-un parteneriat strategic cu Banca Mondiala si presedintele acesteia, James Wolfensohn, precum si cu Primaria orasului Roma prin primarul Walter Veltroni, co-fondatorii proiectului „We Are the Future” Isi propun sa Imbunatateasca vietile copiilor ce cad victime conflictelor.

Data publicării: 6 mai 2004 | 14:25
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Agentie noua pe net

MEDIC ONE a primit trofeul de excelenta in comunicare medicala

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

Castigatorii AdPrint 2004


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server