Din 30 de concurenti care au luat startul la Ad'Or doar 5 au ajuns la finish
Nu mai putin de 368 de lucrari au fost inghesuite de agentiile participante, in numar de 30, la editia 2004 a Ad’Or.

Dintre acestea, cinci agentii - Leo Burnett & Target, Graffiti BBDO, McCann / Creative Services, Young & Rubicam si Cohn & Jansen - si-au impartit laurii pusi la bataie anul acesta. Juriul a hotarat ca Leo Burnett are cele mai proaspete idei si, nu in ultimul rind, cele mai multe.

 

Saatchi & Saatchi, Focus Advertising, Tempo, Ogilvy, Lowe & Partners si DDB Bucharest se numara printre numele mari din industrie care nu au reusit sa impresioneze juriul anul acesta.

Next Cap, agentia care a avut cele mai multe lucrari inscrise in concurs, a castigat patru premii, insa numai la sectiunea Colaterale.

 

2 dintre membrii RAAA, Headvertising si Notorious Advertising, au ales sa nu participe la aceasta editie a Ad’Or.

 

Iata premiile celui mai important festival de publicitate din Romania, Ad’Or 2004:

 

Agentia anului – Leo Burnett&Target

 

Campania anului – Leo Burnett&Target, brand Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Nu se uita usor

Cel mai bun spot TV - Leo Burnett&Target, brand Academia Catavencu, lucrarea Smart Readers

Cel mai bun Ad de Presa - Leo Burnett & Target, brand Muzeul National De Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Cainele

Cel mai bun Outdoor - Graffiti BBDO, brand Guinness, lucrarea Positive

Cel mai bun spot Radio - McCann / Creative Services, brand LOTO 6/49, lucrarea Spring Depression

 

Premiile Ad’Or 2004 pentru „Cel mai bun spot TV intr-o categorie”:

1. Bauturi alcoolice - Leo Burnett&Target, brand Ciuc, lucrarea Parcarea

2. Bauturi nealcoolice - Leo Burnett&Target, brand Prigat Activ, lucrarea Rollercoaster

3. Mass Media - Leo Burnett&Target, brand Academia Catavencu, lucrarea Balansoarul si Graffiti BBDO, brand Pagini Aurii, lucrarea Cicaleala

4. Divertisment - Leo Burnett&Target, brand Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Terasa

5. Telecomunicatii - McCann / Creative Services, brand Mobifon, lucrare Eyebrows

6. Social - Young & Rubicam / Team Advertising, brand Salvatii copii, lucrare Trafic si McCann / Creative Services, brand ARAS, lucrare The missing part

 

Premiile Ad’Or 2004 pentru „Cel mai bun print intr-o categorie”:

1.Autovehicule si accesorii auto - Cohn&Jansen, brand Honda Motorcycle, lucrare Honda First Love

2. Bauturi alcoolice - Graffiti BBDO, brand Guinness, lucrarea Positive,

3. Bauturi nealcoolice - Leo Burnett & Target, brand Prigat Activ, lucrarea Barca

4. Produse alimentare - Leo Burnett & Target, brand Eukanuba, lucrarea Pisica

5. Produse de intretinere casnica - Young & Rubicam / Team Advertising, brand Granstar, lucrarea Sperietoarea

6. Mass Media - McCann / Creative Services, brand Churchill View, lucrarea Coat Hanger

7. Divertisment - Leo Burnett&Target, brand Muzeul National De Istorie Naturala Grigore Antipa, lucrarea Cainele si lucrarea Papusile

8. Vanzari si distributie - McCann / Creative Services, brand Maximum Chic, lucrarea Saint Michael

9. Social - Young & Rubicam / Team Advertising, brand Festivalul brazilor de Craciun, lucrarea Maini

 

Nu s-au acordat premii pentru cel mai bun print intr-o categorie pentru categoriile:

G4 Electronice si electrocasnice

G5 Produse si servicii financiare

G10 Produse cosmetice si farmaceutice

G12 Telecomunicatii

G14 Autopromovare

G15 Necontractate

 

Nu s-au acordat premii pentru cel mai bun spot Tv intr-o categorie pentru categoriile:

F1 Autovehicule si accesorii auto

F4 Electronice si electrocasnice

F5 Produse si servicii financiare

F6 Produse alimentare

F7 Produse de intretinere casnica

F10 Produse cosmetice si farmaceutice

F11 Vanzari si distributie

F14 Autopromovare

F15 Necontractate

 

Premiile Ad’Or2004 la categoria „Colaterale”:

Interactive (website-uri, multimedia CD, advertising pe internet) - GMP/MAP Romania, brand Candidatura Basescu, lucrarea Joc "Basescu la tinta" (www.basescu.ro)

Brosuri si Direct Mail – ID Studio, brand ID Studio, lucrarea Timbrele si Next Cap, brand ANCAAR, brand Punga

Postere – Lowe&Partners, brand Spitale fara fumat, lucrarea Spitale fara fumat

Innovative Media – Tempo Advertising, brand Orange, lucrarea WireFree Zone

POP – neacordat

Ambalaje – Next Cap, brand 3 Hectare, lucrarea 3 Hectare

Identitate Corporativa – Graffiti BBDO, brand Pepsi Music, lucrarea Equalizer

Ilustratie – neacordat
Fotografie – neacordat
Evenimente – DDB Bucharest, brand FA, lucrarea Henkel FA Box
Autopromovare – Next Cap, brand Ziarul Financiar, lucrarea Studenti
Altele – Next Cap, brand Poligrafia Codex, lucrarea Codex 04 si DDB Bucharest, brand Alpha Bank, lucrare Alpha Bank – Calendar 2032