Directorul Adams Outdoor, Mike Cannon, nu a avut multe de spus: “Billboardul acesta este menit sa demonstreze puterea publicitatii outdoor si, totdata, impactul creativitatii si rezultatele spectaculoase care se pot obtine”.
Ochii aruncati pe un chip alb, ca de mim, sunt inchisi, iar buzele imense “pocite” de un rosu intens par a zbiera in gura mare, dar care sa fie mesajul?
Tocmai pentru ca nu au nici un mesaj afisat, billboard-urile, care au fost raspandite in South Bend si Mishawaka, au starnit curiozitatea si amuzamentul oamenilor, ba pe unii chiar au reusit sa-i enerveze. Asemeni lucrarilor de arta, pare-se ca si “lucrarea publicitara” de fata a reusit sa trezeasca emotii si sentimente variate trecatorilor.
Afisul a contrariat-o pe Anna Friyesi, care tocmai oprise sa faca plinul la masina pe Mayflower Road.
“Dumnezeule”, a strigat Friyesi, o imigranta maghiara naturalizata in America. “Este hidos. Ce or fi vrut sa spuna? …Risipa de bani si timp. E ridicol si respingator.”
La o pompa distanta, un anume Glenn Brown are alta parere: “Mie mi se pare ca ar casca. Nu imi sugereaza furie sau incruntare…”
Angajatii din laboratorul stomatologic al lui Ric DeBuysser se distreaza de minune cand vad reactiile trecatorilor la vederea unuia dintre billboarduri. Patronul cabinetului chiar a inceput sa faca glume: “Cand il vad asa, cu gura cascata, mai-mai ca as zice ca este o reclama pentru cabinetul meu.”
Ric a gasit chiar si un slogan numai bun de scris pe billboard: “Ai nevoie de o coroana dentara noua? Intra in laboratorul lui Ric.”