nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Dpdv

Tipologia clientilor: partea a II-a

Clientina/Clientinul

Aspectele socio-profesionale

 

Genul feminin este majoritar in specie. Isi da ochii peste cap si isi valureste mainile, incercand sa atraga atentia. Dar nu apeleaza la gesturile astea la prima sedinta, pentru ca trebuie sa isi pastreze aerul distant, conform pozitiei de care se bucura. La a doua-a treia intalnire, dupa ce s-a facut schimb de familiaritati, vine si te pupa ca si cand te cunoaste de cand lumea. Daca fumeaza, cu ritualul apriderii unei tigari vrea sa sublineze fragilitatea ei de femeie intr-o lume a barbatilor. S-a impacat cu ideea ca e o fiintza slaba, dar incerca pe cat posibil sa ascunda asta interlocutorilor printr-un jargonul plin de englezisme, chiar si acolo unde nu e nevoie sau, mai ales, unde intuieste mai mult despre ce este vorba.

 

Stie mai multe informatii, chiar daca sunt toate niste maruntisuri, despre magazinele de haine si parfurmuri decat despre produsul pe care il administreaza. Te seaca prin folosirea diminitivelor, dar, accentuez, dupa ce etapa familiaritatilor s-a consumat: brifulet, sloganas, clientei mei, o strategica mica, cafeluta etc.

 

Clientina e naiva prin excelenta, fara sa fie neaparat si proasta. Increderea pe care o capata in colegi si parteneri e greu de zduncinat. Nu are puterea instantanee sa concedieze sau sa refuze proiecte, pentru ca nu delimiteaza foarte bine interesul profesional de cel personal. Are nevoie de timp sa ia decizii, dar - fapt remarcabil -, le ia de capul ei. In sedinte, accepta sa fie intrerupta fara suparare. Aparent, destul de dezlanata in discurs, cu toate ca stie bine ce vrea sa zica, face paranteze si nu prea cauta contactul vizual cu interlocutorii. I se intampla, ca in discutii serioase despre cifre si strategii, sa isi aduca aminte de pisicuta ei de-acasa sau ce a vorbit cu mama ei la telefon ultima data.      

 

Desi ii place sa fie perceputa ca o fiintza cu resposabilitate si functie importante, ar ceda multe din avantajele detinute pentru a se retrage intr-o padure sa fie Alba ca Zapada inconjurata de cei 7 pitici.

 

Forma masculina a Clientinei, Clientinul, are de cele mai multe ori ochi albastri si maini fine. Nu strange barbateste mana. Ai fi tentat sa il consideri gay, dar te-ai pacali ingrozitor. Fragilitatea lui, ca individ, influenteaza deciziile profesionale. Daca la Clientina, delicatetea venea natural din fiinta femeii, la Clientin e nascatoare de conflicte pe care, norocul lui, nu le prea acorda atentie.

 

Aspecte sexuale

 

Sexul pentru ea este un lucru confuz: ba il vrea, ba il respinge. Cele mai multe reprezentante ale speciei sunt mici de statura, cu ochi mici, iscoditori – nu rautaciosi! -, raspandind, cum ziceam, confuze mesaje sexuale in jur. Stie cateva bancuri, pe care ea le considera porcoase si le spune numai putinelor prietene, pe la petreceri, prin colturi, in incercarea de a se face populara. Nu intelege care e chestia cu orgasmul cu partener si citeste pe furis, cu o teama vibranta, articolele care trateaza direct subiecul. Daca a intalnit orgasmul in act si apoi a avut o serie de nereusite, prefera sa nu mai incerce - amintirea lui e mult mai valoroasa. Dupa atatea ratari, e si normala inclinatia usoara, foarte usoara, spre lesbianism. Totusi, alaturi de partener, isi pierde repede inhibitiile si poate oferi un regal al energiilor eliberate. Masturbarea e perceputa ca pe o mare decadere in proprii ochi, de unde si amanarea indelungata a demararii automultumirii. Ciudat sau nu, are inclinatii pozitive catre sexul oral.

 

Clientinul, pe cat e de fragil in fatisare, pe atat e de vioi in pat. Daca mai ia si ceva alcool la bord, se transforma brusc intr-un mare “cuceritor de bar”, imagoo.ro a mai vazut asa ceva. Tupeul si fizicul firav creeaza un mixt bulversant pentru femei, care accepta sa fie agatate de “slabanogul asta”. Considera o mare realizare daca izbuteste ca la prima penetrare sa fie imbracat complet. In 50% din cazuri ii este indiferent ce se intampla cu orgasmul ei, aceasta nepasare fiind si o modalitate de satisfacere a orgoliului masculin.

Data publicării: 17 mai 2004 | 14:25
tipăreşterecomandă
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
apreciază

Citeşte:

McCann Erickson din nou in topurile europene

IMAGOO NR. 7 a iesit de la tipar

Surprize de Iarna de la Minimax!

Zone Vision schimba prefixul - 10 ani de prezenta constanta in Romania


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server