Whirlpool lanseaza noua strategie de imagine sub sloganul

Dupa opt ani de succes cu campaniile sale, Whirlpool lanseaza in Romania o noua strategie de imagine, sub sloganul „Whirlpool. Simte diferenta”. Noul concept este sustinut de o campanie derulata la nivel global, care a presupus o investitie de aproximativ 111 milioane de EUR si care se deruleaza simultan in peste treizeci de tari.

In Romania, campania include spoturi TV, machete de presa si o serie de promotii menite sa comunice noul concept, care pozitioneaza consumatorul Whirlpool in centrul tuturor activitatilor marcii. Relatia dintre acesta si produsele electrocasnice Whirlpool este privita ca o relatie directa, interactiva, care incepe cu mult inainte de decizia de cumparare si are continuitate in timp.

 

„Timp de 8 ani, Whirlpool a vazut in lumea electrocasnicelor o lume a elementelor primare, simple – apa, aerul, focul si pamantul - puse in slujba fiecaruia dintre noi. Zeitele Whirlpool reprezentau libertate, intuitie si stil,” explica Gabriela Nicolescu, Marketing Manager Whirlpool Romania. „Campaniile precedente au creat o notorietate foarte ridicata, au atras consumatorii, contribuind la ascensiunea rapida a marcii Whirlpool catre pozitia de lider de piata in Europa. Acum, zeitele Whirlpool s-au transformat in femei moderne, care comunica direct cu consumatorii, ancorand imagistica eleganta si futurista intr-un context concret, real. Lumea ideala si plina de stil, sustinuta atat de tehnologia inteligenta, cat si de design-ul inovator, este acum mai telurica si mai apropiata.”

 

Pentru a implementa eficient in Romania noua campanie, Whirlpool a realizat in lunile martie-aprilie un studiu calitativ in randul utilizatorilor de electrocasnice mari. Consumatorii au fost cei care au decis si modul in care sloganul international „Sensing the difference” a fost adaptat – „Simte diferenta”.

 

„Dublul sens al sloganului sintetizeaza doua directii convergente – pe de o parte este vorba despre performantele produselor Whirlpool, care simt cum trebuie sa-si optimizeze modul de functionare, prin tehnologia proprie, Al 6-lea simt,” explica Gabriela Nicolescu. „Pe de alta parte, este vorba despre modul in care consumatorii simt efectiv beneficiile pe care marca Whirlpool le aduce in viata lor.”

                       

Plasarea consumatorului in centrul activitatilor marcii se reflecta si in structura strategiei de marketing, care include mai multe componente interactive. Din luna mai, Whirlpool lanseaza o linie telefonica directa, cu tarif normal, atat pentru potentialii cumparatori, cat si pentru utilizatorii produselor Whirlpool.

 

„Linia telefonica va avea o functie de informare despre caracteristicile si preturile produselor, precum si una de consiliere. Ea va functiona, de asemenea, ca un punct de service operativ si de optimizare a utilizarii functiilor complexe, ajutandu-i pe consumatori sa afle rapid modul in care isi pot achizitiona si utiliza cel mai bine un produs electrocasnic sub marca Whirlpool,” a declarat Gabriela Nicolescu.

 

De asemenea, Whirlpool va activa in curand site-ul www.whirlpool.ro (h t t p : / / w w w . w h i r l p o o l . r o /) , inca o forma de comunicare directa cu consumatorii sai.

 

Sloganul „Whirlpool. Simte diferenta” va comunica mai puternic beneficiile oferite de linia de electrocasnice cu tehnologie inteligenta „Al 6-lea Simt”. Printr-o singura apasare de buton, echipamentul dotat cu un asemenea sistem, fie el masina de spalat, cuptor cu microunde sau aparat de aer conditionat, intra intr-un regim de functionare optimizat.

 

Campania duce mai departe traditia Whirlpool, de publicitate creativa si frumoasa. In acelasi timp, subliniaza functiile inovatoare ale noii game de electrocasnice, dovada clara ca produsele Whirlpool fac diferenta in viata de zi cu zi. Campania demonstreaza ca Whirlpool asculta si raspunde nevoilor in schimbare ale consumatorilor.