Tempo Advertising este agentia desemnata sa asigure servicii integrate de comunicare pentru K Tech - Ultra PRO. Colaborarea a inceput printr-un proiect punctual derulat in ultimul trimestru al anului anul trecut si a fost extinsa anul acesta cu scopul de a dezvolta un brand puternic pe piata de retail IT din Romania.
"Atunci cand cautam un partener care sa ne ajute in campania de imagine, am studiat mai multe agentii si modul in care au desfasurat alte campanii. Dupa primele intalniri cu echipa Tempo, ne-am dat seama ca erau ceea ce cautam: o echipa tanara, dinamica si profesionista, care ulterior s-a implicat in proiectul nostru cu foarte multa daruire. Astfel am inceput anul trecut o colaborare ale carei rezultate nu au intarziat sa apara: a crescut atat vizibilitatea companiei, cat si notorietatea brand-ului Ultra PRO. Acest lucru ne-a determinat sa continuam colaborarea si acum, cand am ales sa desfasuram o noua campanie cu aceeasi agentie; cred sincer ca am stabilit cu echipa Tempo un parteneriat de tip win-win, pe care dorim sa il promovam si pe viitor,” a declarat Cristian Fughina, presedinte K Tech - Ultra PRO
Conform oficialilor K Tech – Ultra PRO, cifra de afaceri inregistrata in ultimul trimestru al anului trecut a fost de 18 milioane USD, fata de 12.6 milioane USD din perioada similara a trimestrului 4 a anului 2002.
Cresterea a continuat si in primul trimestru al anului 2004, cand K Tech – Ultra PRO a inregistrat o cifra de afaceri de 15.2 milioane USD, fata de 10.5 milioane USD in perioada corespunzatoare a anului 2003.
Campania de media are ca vector principal televiziunea si este sustinuta printr-un spot difuzat in prezent pe TVR, Discovery si Realitatea TV. Echipa Tempo Advertising care a realizat spotul este formata din Vlad Grigoriu, Silviu Culea – Director de Creatie, Virgiliu Andone – Art Director, Diana Cristea – Copywriter.