nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Tempo Advertising a realizat campania „Paradisul Rosiilor”

Tempo Advertising a realizat noua campanie de promovare a Sosului cu pasta de tomate Regal, marca ce apartine European Food.

Dezvoltata sub sloganul „Gust dumnezeiesc de bun”, campania „Paradisul Rosiilor” are ca obiectiv construirea imaginii produsului prin comunicarea valorilor sale si pozitionarea Regal ca un produs natural, sanatos, obtinut din rosii de foarte buna calitate. Campania se desfasoara pe TV si radio, in presa scrisa, pe outdoor si prin POSM.

 

Mesajul campaniei comunica faptul ca in acest produs isi gasesc implinirea numai rosiile cu adevarat bune. Pornind de la acest insight, s-a nascut conceptul creativ dezvoltat intr-o poveste amuzanta, care comunica principalele calitati ale produsului.  

 

“Spotul ne dezvaluie ce inseamna in viata unei rosii: soare generos, apa cristalina, soapte de vant, rasfat din partea cultivatorului. Dar mai presus de orice, tinde spre o “viata de apoi”, extraordinara. Se simte cu adevarat implinita daca sfarseste in raiul rosiilor, in sosul de tomate Regal! Si pentru aceasta, fata de noi, nu trebuie sa respecte decat o “porunca” : sa ispiteasca, sa faca pofta- si gata, a ajuns in cer. E drept, in cerul gurii,” spune Alexandru Cautis, copywriter Tempo Advertising.

 

Regal este lider de piata, fiind apreciat de consumatori inca de la lansare, ca un produs de foarte buna calitate, consistent, gustos, la un pret accesibil. Conform studiilor GfK - Consumer Scan, cota de piata a pastei de tomate Regal era de 59,6% in noiembrie /decembrie 2003.

 

Conceptul „Paradisul rosiilor”  a fost creat de Bojan Spasic si Sorin Tranca si a fost executat de o echipa formata din:  Oana Cristea – Art Director, Alexandru Cautis – Copywriter, Clarisa Rosu – Account Manager, Camelia Efrimov – A/V Manager, Simona Serban – Client Service Director, Silviu Culea – Creative Director, Vlad Grigoriu – Vice President, din partea Tempo Advertising si Dora Gabor - Communication Manager European Food, Horatiu Cozma – Marketing Manager European Food, Bogdan Lazar – Grafician 3D – colaborator freelancer.

Data publicării: 12 mai 2004 | 13:09
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Acum, la ALTEX oricine isi poate permite sa cumpere produse electronice, electrocasnice si IT&C

O noua emisiune TV despre lumea publicitatii - SUCCESE DE MARCA, la TVRM

VERITAS Software continua sa fie lider al aplicatiilor pentru fisierele de sistem, backup si arhivare

Fabia Lady Limited Edition iese pe piata


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server