nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

SUNSILK a lansat o noua provocare: adauga “uau!” parului si personalitatii tale!

La o cafea si... ceva bun, in atmosfera destinsa de la „Picasso”, miercuri, 5 mai, SUNSILK si-a invitat bunele sale prietene la o discutie despre personalitate.

Cu câteva zile inainte, toate invitatele SUNSILK au primit o cutie si o scrisoare. Provocarea pe care SUNSILK le-a adresat-o a fost sa argumenteze cu obiecte sau doar cu gânduri ceea ce le face pe ele sa fie bine vazute si le permite sa-si exprime mai bine personalitatea.

 

Invitatele au acceptat provocarea, intâlnirea fiind una plina de optimism si voiosie. Toate participantele la discutie au fost de acord ca “a fi bine vazute” tine de personalitatea fiecareia si ca, fiind diferite, avem optiuni diverse pentru a ne exprima personalitatea. 

 

Asemeni lor, SUNSILK stie ca fiecare femeie este diferita si ca fiecare problema a parului trebuie abordata si tratata in mod diferit. SUNSILK transmite un mesaj optimist, oferind fiecarei femei in parte varianta care i se potriveste si care rezolva diversele neajunsuri de zi cu zi ale parului, astfel incât fiecare dintre noi poate spune: “Adio griji! Sunt fericita cu parul meu!”.

 

Provocarea lansata de SUNSILK: „vrei sa fii bine vazuta? adauga “uau!” parului si personalitatii tale!” isi gaseste raspunsul in varianta special creata pentru parul turtit, fara volum. Cu SUNSILK Volume +, parul capata stralucire si volum, este matasos si se misca natural.

 

Pentru toate prietenele sale, obisnuite sa fie placut surprinse, SUNSILK le adreseaza o noua provocare prin campania promotionala “SUNSILK Volume+” care se desfasoara la nivel national in perioada 21 aprilie - 15 iunie. Raspunsul corect la intrebarea: „Care este varianta de la SUNSILK care adauga „UAU!” parului si personalitatii tale?”, insotit de datele personale si o eticheta cu cod de bare dezlipita de pe orice produs SUNSILK poate fi depus in urnele din magazinele care participa la promotie sau trimis la OP 39 - CP 39 .

 

Prin tragerea la sorti la nivelul fiecarui magazin participant, se câstiga cu SUNSILK 1160 de uscatoare de par Philips Thermoprotect. In plus, la Marea Extragere din 1 iulie 2004, SUNSILK ofera inca 300 de uscatoare de par Philips Thermoprotect si Marele Premiu, un autoturism Citroen C3, plin de personalitate.

 

Un extra-premiu, constând in pachetul Sunsilk Volume+ (sampon, balsam si crema activa pentru volum) este oferit celor care s-au grabit sa accepte provocarea si se numara printre primele 300 de participante la promotie.

Data publicării: 12 mai 2004 | 13:03
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Momente de vis la Verbier pentru cei patru romani castigatori ai promotiei Carlsberg

VERITAS Software continua sa fie lider al aplicatiilor pentru fisierele de sistem, backup si arhivare

Fabia Lady Limited Edition iese pe piata

Scala JWT este agentia cistigatoare a pitchului de media organizat de Parmalat Romania, pentru campaniile anului 2005


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server