nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Strategic 2004, inca o zi la scoala pentru marketeri si publicitari

Business Media Group organizeaza marti, 8 iunie, cea de-a doua editie a forumului Strategic, un eveniment dedicat marketingului, publicitatii si comunicarii.

Forumul va avea loc la JW Marriott Grand Hotel. Strategic 2004 este un forum destinat tuturor profesionistilor din marketing si publicitate care vor sa afle cum sa se adapteze tendintelor actuale din advertising si sa implementeze cu succes programe de marketing in organizatiile lor.

 

Evenimentul va reuni peste 400 de manageri din domeniul marketingului si comunicarii, alaturi de profesionisti din media si marketing care raspund de marcile de varf din Romania, specialisti in publicitate care vor prezenta participantilor tendintele momentului, studii de caz si dezbateri pe teme actuale in domeniile respective. Evenimentul ofera totodata prilej participantilor sa identifice noi oportunitati de colaborare intre furnizorii si potentialii beneficiari ai serviciilor de marketing.

 

In cadrul evenimentului, va fi prezentata si cea de-a doua editie a studiului "High Impact Brands", topul celor mai cunoscute marci din Romania si modul in care consumatorii interactioneaza cu acestea. Studiul a fost realizat la cererea revistei Biz de catre compania de cercetare de piata Synovate. Studiul releva care sunt primele 20 de branduri de pe piata locala cu cel mai mare impact asupra consumatorilor, care sunt cele 50 de branduri cu cea mai mare notorietate, topul brandurilor romanesti si alte 8 clasificari pe categorii de produse.

 

Evenimentul va fi incheiat de proiectia "Cannes Predictions", un concurs interactiv oferit participantilor de revista Biz si agentia Leo Burnett. "Cannes Predictions" este un eveniment-concurs bazat pe o colectie de 50 de spoturi, considerate de departamentul Creative Exchange al retelei Leo Burnett Worldwide ca favorite la castigarea premiilor Festivalului de Publicitate de la Cannes. Participantii vizioneaza cele 50 de spoturi si isi fac propriile pronosticuri, alegand fiecare 20 de spoturi care cred ca vor lua premii la Cannes. Dupa incheierea Festivalului de la Cannes, se aduna punctele realizate de fiecare participant si se anunta castigatorul. In Romania, premiul cel mare oferit castigatorului este un sejur gratuit la Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, oferit de Leo Burnett.

Printre vorbitori se numara atat reprezentanti ai marilor agentii de publicitate, cat si clienti de publicitate care au inregistrat performante in vanzari dupa campanii publicitare de succes: Dan Moraru, Presedinte - Graffiti BBDO, Andra Calin, Corporate & Data Services Manager - Orange, Mihaela Nicola, Managing Director - Ogilvy, Adrian Dura, Presedinte UARP/General Manager ADDV, Bogdan Naumovici, Creative Director - Leo Burnett, Shachar Shaine, Presedinte - Tuborg, Bruno Negoita, Managing Director - Dufa, Mihai Ghyka, Marketing & Innovation Manager - Interbrew, Dragos Rosca, Senior Consultant - Roland Berger.

Data publicării: 27 mai 2004 | 11:45
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server