QAB 2004, O familie sub marca Pepsi!
Quadrant Amroq Beverages (QAB), unul dintre cei mai mari investitori americani in Romania, imbuteliatorul autorizat si distribuitorul bauturilor racoritoare Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si al apei minerale Perla in Romania si Republica Moldova, a organizat in zilele de 7-9 mai la Hotel Europa din Eforie Nord Conferinta Anuala de Vanzari si Marketing 2004, derulata sub conceptul de “familie invingatoare” (“winning family”).

Evenimentul a gazduit un numar de 300 de persoane - forta de vanzari QAB, reprezentanti ai PepsiCo Beverages International si Unilever, consultanti din domeniul resurselor umane, reprezentanti ai agentiilor de comunicare cu care QAB colaboreaza - ce au participat pe parcursul celor 3 zile la prezentari, module de lucru in echipa si concursuri, dar si la programul de discoteca organizat de compania S’Mart.

 

Desfasurata sub conceptul de “familie invingatoare”, Conferinta Anuala de Vanzari si Marketing 2004 a insemnat un bilant al anului trecut – un an al succesului din toate punctele de vedere: vanzari, marketing, operatiuni, investitii. Aici pot fi enumerate campanii importante derulate de QAB in 2003, lansari de produse noi cum au fost Mountain Dew, Pepsi Blue Cola si Lipton Ice Tea, precum si initierea proiectului de construire a noii fabrici QAB de la Covasna. Promovat la editia 2003, conceptul de “castigator” a fost imbogatit, sensul de “familie invingatoare” relevand ideea de coordonare globala a anagajatilor.

 

A fost organizat, cu sprijinul companiei de consultanta in resurse umane Trend Consult, jocul de management intitulat “Aurul din desert” (sub licenta Eagle’s Flight Canada), implementat pentru prima data in Romania pentru un numar de 300 de persoane. Jocul a urmarit evidentierea competitivitatii familiei QAB.

 

Pe aceeasi linie s-a axat si recordul inregistrat de cei 300 de participanti, care s-au coordonat perfect pentru a forma impreuna, pe plaja din Eforie, numele celui mai cunoscut brand al comapaniei: Pepsi.

 

“Concursul nerezonabililor”, care are ca obiectiv implementarea celor mai indraznete idei de afaceri ale angajatilor, a premiat castigatorii celei de a doua editii. Astfel, echipa de vanzari din Nord si cea tehnica de cercetare dezvoltare s-au clasat pe locul I, castigand premiul cel mare de 1.2 miliarde lei, alte 13 proiecte fiind prezentate la Conferinta pentru cea de-a treia editie a Concursului nerezonabililor.